doom 3 crash, beeldscherm heel flets...

Pagina: 1
Acties:

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
hallo

ik zit met een enorm probllem, namelijk:

mijn beeldscherm is heel erg flets: ik startte doom 3 op en deze crashedte na een paar min gespeeld te hebben. ik heb diverse cfg tweaks, waaronder r_Gamma 1.4.

bij het crashen van doom 3 neem deze waarde niet meer terug naar zijn oorspronkelijke staat, namelijk 1.... met als gevolg dat mijn beeldscherm in windows heel erg flets is....

wat ik geprobeerd heb:

search van got, niets
doom 3 config aangepast naar 1.0, niets...
reboot, helpte hielp eergister wel, nu niet :|

wat ik nog zal proberen:
doom3 opnieuw installen..

ik zit nu dus met een heel witachtig beeldscherm, niet te doen, de paars/blauwe got achtergrond is nu gewoon cyan... heel licht blauw..

help me.... :'(

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 04-09-2004 21:43 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dat van dat lichte van je beeldscherm is gewoon doordat je gamma niet teruggezet wordt voor windows. Na een restart ben je daar vanaf. Heb je bij veel games, dat als deze crashed, dat je beeldscherm gamma instelling van de game blijft.

Verder is je vraag nu waarom Doom3 crashed ook ? Of ging het puur om je beeldscherm ? Als het om Doom 3 crash gaat, kun je proberen met wat van die tweaks uit je base folder te gooien ( je hebt het neem ik aan met die bestandjes gedaan oa die je in je basefolder moest zetten) En verder je doomconfig.cfg weg knikkeren, want volgens mij wordt er automatisch nieuwe aangemaakt als je spel opstart. Maak voor ckerheid een kopie, en anders gewoon je config tweaks aanpassen. In het ergste geval D3 reinstallen.

• enira
als je mijn post gelezen had, had je nu geweten dat een reboot niet hielp....

ik heb doom3 gereinstalled, ook nix :(

ennuh, over die cfg: ik tweak altijd met een aparte cfg: eerst een autoexec.cfg aanmaken met daaring "exec jarno.cfg"
en dan vervolgens in "jarno.cfg" al je tweaks zetten.... maar deze cfg deleten werkt ook niet, het helpt ook niet als ik me doomconfig.cfg delete...

shit happens....

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 05-09-2004 12:09 ]

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
jediUberknaft heeft wel gelijk. is een bekende doom3 bug dat je beeld te licht is nadat doom3 crashed.

alleen dat dit blijft staat na een reboot is natuurlijk niet goed. wat voor videokaart heb je?
probeer is je pc helemaal uit te zetten, en dan weer aan.
probeer is met je gamma van je vidkaart te rommelen en dan te rebooten.

probeer is iets :P

't is niet iets waarvan elke tweaker kan zeggen 'ow dat ligt aan ...' ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door BasieP op 05-09-2004 12:24 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ok beetje overheen gelezen van die reboot. Vreemd verhaal ja. Heb je het ook bij andere games dat je beeldscherm licht blijft ?

Welke drivers heb je installed voor je Geforce ? Probeer anders eens andere drivers. Wie weet ligt daar het probleem. Ik zou het zo 1-2-3 ook nie weten anders.

• enira
het probleem is inmiddels opgelost, 2x herstarten did the trick :o

andere drivers had ik ook geprobeerd, maar dat mocht niet baten

toch thnx voor jullie hulp

Pagina: 1