Everything is possible if you really want it.
Het aanpassen van de scrollbar werkt alleen in IE. Het is dus gewoon niet te verhelpen. Het is iets wat MS geïntroduceerd heeft en wat niet tot standaarden oid behoord en ook nooit door Mozilla/Opera overgenomen is.
kan niet, de Gecko engine die firefox gebruikt gaat uit van het idee dat een scrollbar iets is wat bij de browser (het programma) hoort en niet bij de website, dus hebben ze ervoor gekozen (hulde!) de scrollbar niet te laten veranderen.
Je kan natuurlijk wel met javascript of flash een scrollend pijltje maken ofzo
Je kan natuurlijk wel met javascript of flash een scrollend pijltje maken ofzo
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ok dat weet ik dus ook al weer.
ben er ook al achter gekomen dat firefox geen verticale percentages voor cellen en tabellen aanneemt. enig idee hoe ik dat zou kunnen verhelpen ?
ben er ook al achter gekomen dat firefox geen verticale percentages voor cellen en tabellen aanneemt. enig idee hoe ik dat zou kunnen verhelpen ?
Everything is possible if you really want it.
Verwijderd
Opera heeft er wel een optie voor (gekleurde scrollbalken). Konquerer ondersteund het ook.
Verwijderd
Geef de parent (het table-element) een hoogte. Anders weet 'ie niet WAAR je die 40% dan van moet hebbenHobbles schreef op 04 september 2004 @ 22:00:
ok dat weet ik dus ook al weer.
Pagina: 1