Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Powerdvd plugin voor lcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de week lcd ingebouwd in m'n kast, hij werkt helemaal goed. Alleen ik vroeg me of ik ook een spectrum analyzer kan laten zien bij powerdvd of een ander dvd afspeel software. En graag ook of er ook andere manier zijn om geluid weer te geven. Dus diverse soorten spectrums. Alvast bedankt!

Oh ja....sorry vergeten 8)7 . Het is een 20*4 character lcd. De controller is de HD44780 compatible

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 22:27 ]

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10 13:04
Meer info aub Welk lcd grafisch of karakter grote? Controller?? 8)7

Verwijderd

Mischien met de Winamp linein plugin?

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:24

KnOeFz

no comment...

JALCD heeft een plugin voor Zoomplayer, daar kun je ook dvd's mee afspelen. (Heb het zelf niet getest) >:) Als ik het me goed herinner (heb al een tijdje geen JALCD meer gebruikt) kun je daar kiezen voor een psectrum analiser van 2 en van 4 regels op je display. Voor echt leuke dingen moet je uitkijken naar een grafisch LCD met bijvoorbeeld LiquidMP3. :9 Misschien wat voor jou?

[ Voor 48% gewijzigd door KnOeFz op 05-09-2004 10:03 . Reden: bla bla toegevoegd ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt