Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een poosje een 6600 en de geheugenkaart barst inmiddels uit zijn voegen. Tijd om al die meuk op mijn pc te zetten.
Ik heb netjes een bluetooth dongel aangeschaft... een MSI Bluetooth ding... Nou ja dat zou in principe goed moeten zijn, geinstalleerd zoals het moet geloof ik... PC suite erop geknald...
Maar nu moet ik de nokia laten paren met de pc... en dat lukt dus niet! Als ik zoek naar gekoppelde apparaten kan hij alleen de 6600 van mn broer in de andere kamer vinden.
Dus mijn vraag luidt als volgt: Hoe kan je de nokia laten paren met de pc?
Bij voorbaat dank

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

check ff of je alle instellingen in de foon hetzelfde kunt krijgen als je broer...
als de foon van je broer namelijk wel gezien wordt dan lijkt het me dat je pc goed staat ingesteld :)

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 22:27
Je 6600 moet op 'zichtbaar' staan voor ongekoppelde apparaten. Dit kun je gewoon instellen vanuit je bluetooth menu op je 6600

Verwijderd

Topicstarter
ik sta op "waarneembaar"... Maar misschien is het wel een idee om te kijken of ik mijn broer's telefoon met de pc kan verbinden... nu nog kijken of ik hem kan vinden..
Maar hij zag wel dat ik zeg maar verbinding wilde maken met zijn telefoon. Dus telefoon naar telefoon lukt wel... Alleen naar de pc niet

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35

Whuzz

Dodgeball!

paren? Krijg je dan kleine Nokia's met USB-poorten? Of een kleine lelijk gevormde PCtjes die je tegen je hoofd kunt houden? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Whuzz op 04-09-2004 21:46 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
hehehe :) Ieder paart op zijn manier toch...
Ik ga niet op de menselijke details in...
Maar deze apparaten krijgen hun plezier van het uitwisselen van informatie...
Soms met een kabeltje, soms via straling... Er komen wel altijd hulpstukken aan te pas!

Maar goed het probleem is dus dat ik mijn Nokia 6600 moet verbinden met mijn pc, en dat lukt niet. Het ligt denk ik aan de instellingen van mijn pc. Maar dat weet ik niet zeker

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 21:58 ]

Pagina: 1