)*&^&*$$bevroren pc met een beetje werk

Pagina: 1
Acties:

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51
hallo, dit iks zwaar ^$_&(*&* als mijn pc wat moet doen bevriest het scherm, lol
ik heb nooit fouten of problemen met stabiliteid, maar nu ineens als ik UT (unreal) start of bijvoorbeeld 3d mark, dan bevriest het scherm. heb wel wat nieuwe software van msi. maar dat verbeterde de prestaties alleen maar. of zou ik een virusje hebben oopgeklopen (lijkt me niet)
weet iemand wat dit kan zijn.
en geen domme grapen, die verzin ik zelf wel lol.
mzzl FFF

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
wordt beetje warmpjes binnen?

• FFF
nope hij is ijskoud, cpu (athlon 600) is 29 graden, met dichte kast oc ik m'n geforce en athlon meestal nu bijde niet geoc-ed en dit probleem. nu staat m'n kast ff open d8 ook eerst dat temperatuur een rol speelde maar is dus niet

Verwijderd

Dat is 'em dus....
Hij is te koud, houd een lucifer d'er onder :)

• FFF
bedankt ga het meteen proberen

• FFF
weet iemand wel wat het kan zijn, die lucifer werkte niet :(
Ik zou het fijn vinden en iemand wel de oplossing wist ipv een domme opmerking. Je kunt wel horen dat je geen tweakers bent, want een opmerking als "te koud"kent een tweakers niet. moest het woordenboek d'r op na slaan :)

Verwijderd

Dit lijkt mij een format c gevalletje...

Ik zou het iig niet in de hardware zoeken.

• zaadstra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 23:13

zaadstra

Überprutser

Ik heb vergelijkbaar gesodemieter gehad, probleem zat bij mij in de videokaart drivers. Ik heb de setup deze keer alle bestanden laten overschrijven ook al waren ze ouder (de drivers waren nu ook van een oudere versie >:) )

DirectX 7.0a (DX7AENG.EXE) er opnieuw op plempen kan ook nooit kwaad.

Succes...

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hhhmmm, mijn pc bevriest werkelijk nooit, maar gisteravond is het 4 keer gebeurt (ctrl-alt-delete werkt dan ook niet meer). 3 keer in UT en 1 keer tijdens het surfen.

Het vreemde was dat toen ik na een freeze weer opnieuw inlogde op de UT-server, iemand anders ook al klaagde dat zijn pc was blijven hangen. :?

Verwijderd

Waar draai je onder??

• FFF
win98se, maar format c vind ik niet erg fijn, heb wel neiuwe drivers etc.

Verwijderd

zou ik toch maar eens doen !

ik denk trouwens dat het aan de muis ligt(8>

Verwijderd

formatteren lost veel op, kan nooit kwaad (behalve als je al je doc's, favorieten en icq lijst vergeet te backuppen :) )

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

toen ik mijn systeem had geupgraded
+128 sdram
+herc prophet 2 mx

heb ik ook een stuk of 3 x moeten formatten (win98se) omdat het telkens misliep enzo
maar nu werkt ie ENDELIJK goed
alles is optimaal :)
Pagina: 1