Mijn probleem begon zo:
Ik speelde Medal of Honor Pasific Assualt demo. Plots viel mijn systeem uit.
Ik starte de pc weer en kreeg de volgende errors
1- MarkFun_Load_NT_Driver
2-Gwum.exe
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te beeindigen.
Vervolgens probeerde ik weer de demo en nu nog eerder viel mn systeem uit.
Ik zag het tekentje van mijn moederboard software niet meer. Ik installeerde de software opnieuw. Dit lukte. De software zegt nu: Warning! System Fan = 0rpm
Heel raar want alle fans draaien.
Ik las dat zo'n waarschuwing vals kan zijn en dat ligt aan aansluitingen maar waarom krijg ik dan ook die errors en waarom valt de pc uit en start hij enkele hardware ondersteunende software niet meer goed zoals de software van mijn moederboard.
Mijn systeem:
Athlon 64 3200
Ati Radeon 9800XT
1024 RAM
Gigabit ga-k8nnxp Moederbord
Audigy 2 ZS
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik speelde Medal of Honor Pasific Assualt demo. Plots viel mijn systeem uit.
Ik starte de pc weer en kreeg de volgende errors
1- MarkFun_Load_NT_Driver
2-Gwum.exe
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000142). Klik op OK om de toepassing te beeindigen.
Vervolgens probeerde ik weer de demo en nu nog eerder viel mn systeem uit.
Ik zag het tekentje van mijn moederboard software niet meer. Ik installeerde de software opnieuw. Dit lukte. De software zegt nu: Warning! System Fan = 0rpm
Heel raar want alle fans draaien.
Ik las dat zo'n waarschuwing vals kan zijn en dat ligt aan aansluitingen maar waarom krijg ik dan ook die errors en waarom valt de pc uit en start hij enkele hardware ondersteunende software niet meer goed zoals de software van mijn moederboard.
Mijn systeem:
Athlon 64 3200
Ati Radeon 9800XT
1024 RAM
Gigabit ga-k8nnxp Moederbord
Audigy 2 ZS
Alvast bedankt voor jullie hulp.