Ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe pc, en hoe blij ik ook was, daar schiet nu niks meer van over omdat ik WinXP maar niet krijg geïnstalleerd. Ik ben ondertussen al meer als 4uur aan het proberen. Maar nu ben ik toch echt ten einde raad.
Wat is het probleem? Wel ik heb de FAQ, en heel GOT eigenlijk zitten doorlezen en daar word gesproken over een Raid Array aanmaken, en een jumpertje verzetten en dergelijke gesproken. Maar daarvan vind ik niks op mijn mobo noch bios. Ook stond er dat die bij modernere mobo's vanzelf gebeurt, maar toch niet bij mij.
Wat is het eigenlijke probleem: tijdens de installatie van windows druk ik F6 installeer de meegeleverde nForce Raid drivers, maar tijdens de reboot begint alles weer gewoon opnieuw. In het begin kreeg ik een foutmelding, maar nu niet meer. Ik denk dat alles wel goed gaat tot die reboot, dan mag die toch niet opnieuw beginnen, wel?
Systeemsspecs:
AMD Athlon 64 3400+ Newcastle
MSI K8N Neo Platinum
1GB Corsair Twinx XL PC3200
Albatron GeForce 6800GT
Creative Audigy 2 ZS
Seagate Barracuda 7200.7 160GB SATA
Ik weet dat jullie met velen zijn hier op GOT met een gelijkaardige config die perfect werkt, dus help mij
Als er vragen zijn, ik blijf constant online totdat mijn nieuwe pc aan de gang is.
(Heb nu 2 PC op mijn kamer staan; wel vet eigenlijk
)
Wat is het probleem? Wel ik heb de FAQ, en heel GOT eigenlijk zitten doorlezen en daar word gesproken over een Raid Array aanmaken, en een jumpertje verzetten en dergelijke gesproken. Maar daarvan vind ik niks op mijn mobo noch bios. Ook stond er dat die bij modernere mobo's vanzelf gebeurt, maar toch niet bij mij.
Wat is het eigenlijke probleem: tijdens de installatie van windows druk ik F6 installeer de meegeleverde nForce Raid drivers, maar tijdens de reboot begint alles weer gewoon opnieuw. In het begin kreeg ik een foutmelding, maar nu niet meer. Ik denk dat alles wel goed gaat tot die reboot, dan mag die toch niet opnieuw beginnen, wel?
Systeemsspecs:
AMD Athlon 64 3400+ Newcastle
MSI K8N Neo Platinum
1GB Corsair Twinx XL PC3200
Albatron GeForce 6800GT
Creative Audigy 2 ZS
Seagate Barracuda 7200.7 160GB SATA
Ik weet dat jullie met velen zijn hier op GOT met een gelijkaardige config die perfect werkt, dus help mij
(Heb nu 2 PC op mijn kamer staan; wel vet eigenlijk