Toon posts:

[Windows] 20 GB in beslag door een of andere vage reden

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik heb gisteren een format gedaan van mijn laptop, en er vervolgens windows xp op te zetten, voorheen stond er niets aan software op en had ik maar een goede 2 GB gebruikt, nu nadat ik geformateerd heb valt mij op dat er nog mappen aanwezig zijn van voor de format c:/,, nu ik voor school al mijn software ga installeren kom in uiteindelijk tot de conclusie dat er 20 GB :O in beslag is genomen door die software (visual studio.net, msdn.net, visual studio 6.0, msdn standard, Gel, Java) dat is dus totaal nie mogelijk, nu heb ik bij software eens gaan kijken en als ik daar alles optel kom ik op een totaal van 3,4 GB aan gebruikte ruimte voor software, wat ik me nu afvraag waar is die andere 17 GB???

Hoe kan ik dit oplossen bestaan er programma's om dit te onderzoeken ofzo? want vind dit zeer raar...

alvast bedankt,

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als alles er nog op staat heb je ook geen format gedaan maar over de huidige zut heen gezet.

• JamesTiberius
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03-2006

JamesTiberius

Feel the magic

Fairy schreef op 04 september 2004 @ 20:02:
Als alles er nog op staat heb je ook geen format gedaan maar over de huidige zut heen gezet.
precies, evt. kan je met een tooltje zoals "diskdata" bekijken hoeveel data op jouw HD staat en waar deze staat.

[ Voor 4% gewijzigd door JamesTiberius op 04-09-2004 20:05 ]

I laugh in the face of danger ... ... then I hide and wait until it goes away -

Verwijderd

Topicstarter
alles staat er niet meer op maar de mapkes enz wel snelkopellingen zijn wel weg,...

Verwijderd

Waarmee monitor je de beschikbare schijfruimte?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

pcmodders,

Deze vraag is in het verleden al heel erg vaak voorbij gekomen - zo vaak zelfs dat ze in de Windows Operating Systems FAQ is opgenomen. Kijk daar eventjes in en je zal een heleboel informatie vinden over jouw geschetste probleem :)

omdat ik in jouw topic niet terug kan vinden wat je verder zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen ga ik dit topic sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.