Hmmz, ik ben er niet geheel van overtuigd. Het kan zijn dat deze persoon wegens werk/school/etc. alleen in staat is om het spul af te laten halen op vrijdag 
Ik heb iig een aantal van zijn advertenties verwijdert wegens dubbelposten.
Ennuh, je linkje klopte niet
Er kan toch altijd een afspraak gemaakt worden? Anyway, ik hou het in de gaten omdat ik toch en nieuwe printer zoekCrash schreef op 04 september 2004 @ 23:18:
Hmmz, ik ben er niet geheel van overtuigd. Het kan zijn dat deze persoon wegens werk/school/etc. alleen in staat is om het spul af te laten halen op vrijdag
Woops!
Jammer dat er advertenties verwijderd zijn, want als je de advertenties goed gelezen hebt, merk je dat het toevallig wel verschillende printers zijn, maar ja.
Ik heb deze printers ooit gekregen, laten staan en ben ze nu zat, dus kunnen ze weg. Vrijdag komt met gewoon het beste uit.
Dus het kwam misschien raar over die advertenties, jammer dat er al zo vlot zo'n acties ondernomen worden...
Ik heb deze printers ooit gekregen, laten staan en ben ze nu zat, dus kunnen ze weg. Vrijdag komt met gewoon het beste uit.
Dus het kwam misschien raar over die advertenties, jammer dat er al zo vlot zo'n acties ondernomen worden...
Chuckie, reageren kan via e-mail.
Deze gaat dicht om onnodige discussies die hier niet thuishoren te voorkomen.
Deze gaat dicht om onnodige discussies die hier niet thuishoren te voorkomen.
Dit topic is gesloten.