streaming webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
hoe kan ik mijn webcam streaming op mijn site zetten,....heb al ff gezocht in de search maar kon nog nix bruikbaars vinden,....

wie helpt?

Verwijderd

Hi,

Ikzelf vind de webcam software van IVista erg goed. Tis freeware en heeft een eigen webservertje ingebouwd waardoor je makkelijk kunt streamen.

Je kunt een werkende versie zien op m'n site:
Chello Underground
Klik dan op.......webcams:?

De site is www.inetcam.com

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
hmm thanx ik zal het eens checken,...

Verwijderd

Op donderdag 28 december 2000 21:18 schreef Pilletje het volgende:
Hi,

Ikzelf vind de webcam software van IVista erg goed. Tis freeware en heeft een eigen webservertje ingebouwd waardoor je makkelijk kunt streamen.
[/url]
Freeware :?
Drie dagen lang en daarna moet je betalen...

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 15:01

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik zocht daar ook wel eens na, maar ik wil er eentje hebben zonder ingebouwde webservert :S

Die schijnen moeilijk te vinden te zijn! :'(

* zwahiel wil geen streaming server hebben, maar direct naar een server toe publiceren via mediaplayer of via realvideo

* zwahiel heeft daar zooi voor via zijn hoster op zijn site! :9

Je moet als je een streaming video servert wil bouwen eens contact opnemen met Redleg, die heeft er eentje (www.redleg.nl)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Probeer WebCam32 van Survivor eens.. Ik ben daar altijd heel erg tevreden over geweest! Werkt erg handig en de online handleiding geeft antwoord op alle veel voorkomende vragen.

Is geen freeware, maar toch >:)

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Zwahiel je bent goed bezig ! :z maareuh over twee weken zal i weer inline zijn die va mij. Eneuh tutorial komt snel online !
Op donderdag 28 februari 2002 12:10 schreef zwahiel het volgende:
ik zocht daar ook wel eens na, maar ik wil er eentje hebben zonder ingebouwde webservert :S

Die schijnen moeilijk te vinden te zijn! :'(

* zwahiel wil geen streaming server hebben, maar direct naar een server toe publiceren via mediaplayer of via realvideo

* zwahiel heeft daar zooi voor via zijn hoster op zijn site! :9

Je moet als je een streaming video servert wil bouwen eens contact opnemen met Redleg, die heeft er eentje (www.redleg.nl)
Pagina: 1