Ik heb een Panasonic DFX501N op de kop getikt (€85) maar nu was het rechter kanaal stuk. Deze heb ik naar Panasonic reparatie gebracht en nu kreeg ik een prijsopgaaf van 113,32 ex btw (!!). Het enigste wat kapot zou zijn was een Linear ICtje.. Ik ga natuurlijk niet akkoord met deze opgaaf en wil hem daarom ergens anders laten maken want ik denk dat dit wel iets goedkoper kan. Heeft iemand ervaring met bedrijven die dit kunnen, liefst omgeving Rotterdam.
Je kunt ook voor 120 euro een losse amp kopen en de line-out gebruiken
Van reparatiebedrijven weet ik weinig. Of het goedkoper kan is te betwijfelen, uurtarieven zijn duur tegenwoordig, en het lijkt me geen eenvoudige klus een IC'tje te vervangen in een volledig vol gepropte radio.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
als je dat ic-tje kan bestellen ergens zal iemand op GoT (exter?) het misschien wel willen solderen voor je? zeg maar wat
Tja dat kan ook wel ja, maar denk niet dat ik iemand zo gek krijg dat even te doenVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:34:
als je dat ic-tje kan bestellen ergens zal iemand op GoT (exter?) het misschien wel willen solderen voor je? zeg maar wat
Verwijderd
Ik zou gewoon ff wat tweakers afgaan (exter iig) en evt. kan je het proberen door een ad op marktplaats/2dehands.nl te zetten met de vraag of iemand het wil doen tegen een kleine vergoeding. helaas ben ik niet zo skilled met een soldeerijzer anders had ik het wel voor je willen doen. Geluk.
Je snapt, als je de reparatie niet laat uitvoeren, dat je kunt kiezen voor het betalen van onderzoekskosten (gemiddeld een euro of 40) of hem daar te laten?Megamind schreef op 04 september 2004 @ 19:47:
[...]
Tja dat kan ook wel ja, maar denk niet dat ik iemand zo gek krijg dat even te doenDe versterkeruitgangen zijn wel goed dus die kan ik gebruiken, maar toch zou het leuk zijn als ik mn frontspeakers op het ding zelf kon aansluiten... Er zijn niet echt veel bedrijven die deze dingen aannemen ter reparatie volgens mij
Die mensen werken ook niet voor niets.
Aannames zijn fataal.
Ja maar 34 euro of 130 euro scheelt wel iets..GaMeOvEr schreef op 04 september 2004 @ 22:09:
[...]
Je snapt, als je de reparatie niet laat uitvoeren, dat je kunt kiezen voor het betalen van onderzoekskosten (gemiddeld een euro of 40) of hem daar te laten?
Die mensen werken ook niet voor niets.
Pagina: 1