Toon posts:

[iPod] Mini populair, maar 4G niet ??

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vanmiddag bij de Dixons een iPod 4G 20GB kopen, maar de medewerker vertelde mij dat ze hem niet binnnen hadden.
Hij was niet uitverkocht, maar er was helemaal geen vraag naar, dus moesten ze hem bestellen. Maar hij zei tegen mij dat de mini wel uitverkocht was en er was heel erg veel vraag naar.
Hoe kan het dan dat de mini zo populair is t.ov. de 4G??

de Mini is maar een heel klein beetje kleiner, je kunt er veel minder liedjes opzetten. en de 4G 20GB is maar 60euro duurder en je kan er 5x zo veel opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 21:41
Tja blijkbaar vinden mensen uiterlijk en grootte belangrijker als hoeveel data erop kan. Als je bij mij op school kijkt zie je ook haast niemand met een grote ipod maar genoeg mensen met een mini. Blijkbaar hadden mensen dus blijkbaar gewoon behoefte aan een kleine mooie speler zoals de mini, en heeft apple dus een gat in de markt gevonden.

[ Voor 10% gewijzigd door jaapieln op 04-09-2004 18:41 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ipod mini is ook gewoon slechter leverbaar als de normale 4G ipod. Ik heb ook lang getwijfeld tussen de mini en de 20gb, maar heb gelukkig toch voor de laatste gekozen. Het is maar iets duurder, maar je hebt wel veel meer.

Ik was vorige week ook eerst naar de Dixons geweest voor informatie, maar toen hadden ze geen van de ipods. De mini was daar ook alleen maar te bestellen, ze gingen ze niet meer gewoon inkopen. Ook vertelde ze me dat de levertijd dan toch minimaal een week zou zijn, omdat er enorm veel vraag is naar de mini. Dit komt denk ik ook omdat de mini een hele nieuwe speler is, en de ipod 4g gewoon een nieuwe versie is van zijn voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
De 4e gen iPod is nog slechter leverbaar dan de iPod mini. Wij hebben als Apple Centre zijnde alleen nog maar 20GB modellen binnen gekregen en 1x een 40GB model. Dit terwijl de iPod al een tijdje te koop is.

Bovendien spreekt de mini veel meer mensen aan dan de grote iPod. De grote iPod zal altijd een beetje zijn voor de meer veel eisende gebruikers van MP3 spelers. En geef toe dat de mini er gewoon veel gelikter uit ziet. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 20:59
Van dat verhaal klopt niet veel ze zijn allebei niet leverbaar op dit moment. Heeft niks met willen inkopen te maken, ze komen gewoon niet binnen. Verwacht wordt dat de mini pas weer over 2 weken normaal binnen komt, en de 4e generatie is echt wel populair, maar ook echt niet leverbaar.

En het feit dat meer mensen nu een mini willen is toch denk ik ook wel de vraag wat moet je met 20 GB aan muziek, op 4 GB kan je al aardig wat kwijt.

Nalang denken heb ik ook maar besloten de mini te halen, en nu zijn ze overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Ze komen in redelijke aantallen binnen, dat wel, alleen zijn er zoveel mensen geweest die hem van te voren hebben besteld dat wij iig nog steeds bezig zijn met hem uit te leveren aan die klanten. :P

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-10 20:21

janklp

FortyTwo Capital

De mini heeft ook nog verschillende kleurjes, een leuk hebbedingetje dus van sommigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Ik had een 3G 10 GB iPod en heb deze verkocht en een iPod mini aangeschaft. Waarom? De mini is echt een stuk mooier en het formaat van de iPod is net iets te groot om in je broekzak te stoppen. De mini is iets breder dan mijn Ericsson T630. Past dus aardig in mijn broekzak.

En de 3G iPod vind ik echt een stuk mooier dan de 4G. Ik zou voor de 3G gaan ook al is de accu een stuk minder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gegaan voor mini omdat deze volgens apple juist wel geschikt is om te hardlopen. En hij ziet er natuurlijk wel een stukje beter uit he ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ben ik dan de enige die de gewone ipod er een stuk beter uit vind zien dan de mini?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Wat heb je aan 20 gig? Ik bedoel, je hebt geen 20 gig muziek die je allemaal luisterd op een dag ofzo, of in de vakantie, dat is eigenlijk niet bij mij het geval. Ik had geen behoefte aan meer dan 5 gig, lekker compact, stylish, handig, kortom de iPod Mini.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ben 4 winkels af geweest voordat ik een 4G had.. de meeste hadden nog wel 1 of 2 mini's, maar de gewone 4G was overal telkens uitverkocht en geen een winkel had duidelijke informatie over wanneer ze binnen zouden komen. Volgens mij is de vraag dus niet echt het probleem, maar meer de levering.

[ Voor 16% gewijzigd door Bigs op 05-09-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Suaver schreef op 05 september 2004 @ 13:47:
Wat heb je aan 20 gig? Ik bedoel, je hebt geen 20 gig muziek die je allemaal luisterd op een dag ofzo, of in de vakantie, dat is eigenlijk niet bij mij het geval. Ik had geen behoefte aan meer dan 5 gig, lekker compact, stylish, handig, kortom de iPod Mini.
Ik heb 8 gig aan muziek, daar een selectie van 4 gig uit maken is best lastig, dan zul je zien dat je net dat nummer dat je wilt horen niet bij je hebt. De kracht van de iPod is imo dat je altijd overal al je muziek bij je hebt. Als ik daar geen behoefte aan had, had ik mijn flash spelertje wel gehouden.

De mini is wel super compact en koel, maar ik vind de functionaliteit van de 4G toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

ik weet het niet hoor maar als je geen ontzettende tweaker bent kies je volgens mij eerder voor de grootte of een leuk kleurtje dan voor de hoeveelheid opslagcapaciteit. 4 gig aan muziek is voor de meeste mensen echt genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meeste mensen is 4gb echt wel genoeg, maar als je veel muziek hebt, zoals ik, dan ben ik echt blij met een 20gb. Je hoeft dan niet echt na te denken wat je erop gooit per nummer, maar eerder per album. Het leuke is dan ook dat je vaak een nummer tegenkomt die je eigenlijk nog nooit gehoord hebt, maar toch wel heel leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:57:
Voor de meeste mensen is 4gb echt wel genoeg, maar als je veel muziek hebt, zoals ik, dan ben ik echt blij met een 20gb. Je hoeft dan niet echt na te denken wat je erop gooit per nummer, maar eerder per album. Het leuke is dan ook dat je vaak een nummer tegenkomt die je eigenlijk nog nooit gehoord hebt, maar toch wel heel leuk vind :)
Ik denk er zoiezo niet bij na, mijn hele library wordt gewoon gesynchroniseerd zo gauw ik mijn iPod aansluit, super makkelijk. Ik moet zeggen dat dat trouwens razend snel gaat over Firewire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 13:57:
hmm, nooit gehoord, maar wel als mp3....
dan doe je het er ook om om over de 4 gig heen te gaan, ik zal nooit boven de 4gig komen omdat ik tegen die tijd een heleboel muziek al niet meer leuk vind en dit dus kan weg flikkeren
Veel muziek is tijdelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

CrashOne schreef op 05 september 2004 @ 12:48:
Ben ik dan de enige die de gewone ipod er een stuk beter uit vind zien dan de mini?
Neen :)
Suaver schreef op 05 september 2004 @ 13:47:
Mijn hele cd-collectie is omgezet 4,31GB, zou dus met een cd-tje minder ook op de mini kunnen. Echter, ik wil niet in de trein zitten en merken dat ik dat ene nummer dat ik er niet op heb staan net wilde luisteren. Daarnaast gebruik ik m'n iPod als mobiele HD en neem ik interviews af met de iTalk. Gecombineerd met muziek gebruik ik bijna de gehele 20gb af en toe, ik heb dus veel meer flexibiliteit dan met een iPod mini, mini iTalk en een losse mobiele harddisk.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ten eerste vind ik de Mini er niet uitzien. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Waarom ik voor de 4G en niet voor de Mini heb gekozen is omdat de 4G een stuk langer meegaat met de batterijen.

Hij is misschien iets groter, maar nog steeds klein genoeg om hem makkelijk in je broekzak te doen. En daarbij vind ik het grotere scherm ook wel een een handige bijkomstigheid.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff altijd die batterijen, opladen is ook heel makkelijk hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

De mini heeft kleurtjes....

Klinkt heel gek, maar in de prepay tijd was de 3310 hét toestel.
Waarom: Verwisselbare frontjes.

Tuurlijk waren er bergen betere toestellen,maar bij vooral de meisjes was het enige juiste model de 3310.
Bellen en SMS-en ging het om.
Niet om wappen of inbellen of infrarood.
En omdat de frontjes bij de jas paste :)

Het zelfde is met de iPod mini.
20GB klinkt leuk, maar de mini is gewoon meer mini.
4GB is gewoon veel, de accu houdt het langer vol dan een discman, en jemig wat is dat geborstelde metaal (of metaalachtig) mooi!

Als er 2 iPods waren, de mini en de 4g met 500 GB, koos ik persoonlijk voor de mini.
Smaken verschillen nu eenmaal, en Apple heeft hele goede research en promotie gedaan voor de iPod mini.

De mini wordt vooral gekocht door Windows users die de iPod als mp3 speler gebruiken.
De iPod 4G vooral door (ervaren) Apple users die de iPod ook als portable hdd gebruiken.

Maar het blijft Apple's met Peren vergelijken.
De mini is (volgens mij) echt voor een andere doelgroep.
Mensen die niet zo veel geven om specs.
Leuk als het kan, maar niet een vereiste.

offtopic:
Sterker nog, via de iPod mini probeert Apple Windows users over te laten stappen naar een Apple pc.
In de reclame slogan staat ; "from the creators of the iPod(mini)"
Alsof het om een nieuwe film gaat..

De mini is gewoon een stuk lifestyle geworden.

Hier een link naar BBC stukje over Apple , iPod en de nieuwe imac G5.
Real Media Video

(en persoonlijk vind ik de 4G achtelijk groot, maar andere vinden de mini te lelijk voor woorden.
Gelukkig weet Apple dit, en hebben ze 2 verschillende versie's .
Iedereen blij toch?)

[ Voor 9% gewijzigd door weeraanmelden op 06-09-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

zo groot is een 4g niet hoor. Aardig klein, zwaarder misschien dat wel, maar nog steeds zeer concurrend in z'n prijsklasse. Voor m'n broertje was de keus snel gemaakt, hij heeft niet veel geld om uit te geven, dus daarom dan maar de mini. Dat is ook een zeer sterke factor, het is wat goedkoper, waar je dus weer wat andere leuke accesoires voor kan kopen.

De 4g is in mijn situatie ideaal, klein, mooi, en veel opslag. M'n iPod aangesloten via de line-in op m'n auto is echt heel cool. Gewoon je eigen mp3 collectie meenemen, wat wil je nog meer?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKHing
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 07:38
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 12:43:
Ik ben gegaan voor mini omdat deze volgens apple juist wel geschikt is om te hardlopen. En hij ziet er natuurlijk wel een stukje beter uit he ! ;)
waarom zou je met een gewone Ipod niet kunnen hardlopen? :?

Ik was net van plan om mijn conditie weer op peil te brengen met muziek van mijn Ipod

http://www.thekhing.cjb.net - zet iets in het gastenboek, is leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 10:53:
Opladen is makkelijk. Maar ik heb niet altijd de mogelijkheid om altijd en overal dat ding op te laden.
weeraanmelden schreef op 06 september 2004 @ 11:07:
4GB is gewoon veel, de accu houdt het langer vol dan een discman, en jemig wat is dat geborstelde metaal (of metaalachtig) mooi!
Ik weet niet wat voor discman jij hebt gehad maar de huidige discmans doen wel een stuk langer met batterijen.

En omdat de 4G langer meegaat hoef je deze minder vaak op te laden. Dit heeft tot gevolg dat de accu minder snel vervangen hoeft te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 06-09-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op 06 september 2004 @ 13:57:

En omdat de 4G langer meegaat hoef je deze minder vaak op te laden. Dit heeft tot gevolg dat de accu minder snel vervangen hoeft te worden.
dat weet nog niemand, want zolang is de 4g er nog niet om dit te weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als beide accus evenlang mee zouden gaan zou ik ook voor de mini kiezen. wat heeft het nou voor nut als je 20gb hebt en je moet na 1gb muziek al opladen? dan kun je beter de mini kiezen want dan hoef je maar 4x op te laden, terwijl als je de 20gb had, moet je 20x opladen

stel natuurlijk dat ze allemaal volstaan etc, etc.

het is dan ook meer dna logisch dat de accu van de 4g langer meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je weet nog steeds niets over de levensduur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 16:04:
als beide accus evenlang mee zouden gaan zou ik ook voor de mini kiezen. wat heeft het nou voor nut als je 20gb hebt en je moet na 1gb muziek al opladen? dan kun je beter de mini kiezen want dan hoef je maar 4x op te laden, terwijl als je de 20gb had, moet je 20x opladen

stel natuurlijk dat ze allemaal volstaan etc, etc.

het is dan ook meer dna logisch dat de accu van de 4g langer meegaat
je kan er dan mischien 1gb mee luisteren maar als je 20gb heb heb je meer keuze tussen muziek als je genoeg muziek heb.
ik ga helemaal voor de gewoone iPod behalve dat ik de iPod mini afzichtelijk lelijk vindt vindt ik 4gb voor bijna dezelfde prijs als 20gb toch even een hele makelijke keuze.

maarja das mijn mening ik gebruik namelijk wel 6 tot 12gb van mijn iPod

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 16:04:
Uhm... nee. Dat klopt niet.

Als je na elke gb afspelen moet opladen, ongeacht de player, dan moet je de 20gb 20x opladen om de gehele hd-ruimte een keer afgespeeld te hebben, bij de mini is dit 4x. Echter, dit gaat alleen om de gehele hd-grootte. Dit heeft niets te maken met voordeel van de ene player tegenover de ander, want om op de 20gb te luisteren naar 4gb, moet je dan ook 4x laden, exact hetzelfde als op de mini.
weeraanmelden schreef op 06 september 2004 @ 11:07:
De mini heeft kleurtjes....

...

De mini wordt vooral gekocht door Windows users die de iPod als mp3 speler gebruiken.
De iPod 4G vooral door (ervaren) Apple users die de iPod ook als portable hdd gebruiken.
...
De kleurtjes maken mij persoonlijk niets uit, mij gaat het om functionaliteit en opslag, en daar krijg ik bij de 'normale' iPod net wat meer waar voor m'n geld (of beter gezegd: ruimte, verschil tussen 4 en 20 is voor mij te groot). Voor mij was het kiezen tussen een iPod met 20gb of een creative zen xtra met 30gb voor dezelfde prijsklasse. Ik werk al tijden met iTunes (heerlijk programma) en de keuze viel bij mij dus voor de iPod, deze bood ook genoeg schuifruimte, 15 gb heb ik nu voor data, en dat is voldoende.

En wat de grootte betreft, m'n iPod is heel wat kleiner dan m'n pda (Asus MyPal 620bt) en net iets breder dan m'n mobiele telefoon.

Ik denk dat deze discussie goed genoeg naar voren brengt dat Apple met de twee varianten verschillende markten aanboord, een die gaat voor klein, en een die gaat voor functionaliteit. Design speelt bij beiden een grote rol. En voor mij persoonlijk: de 4gb mp3-spelers hebben bij mij nog nooit ook maar een rol gespeeld in de keuze welke aan te schaffen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedpete schreef op 06 september 2004 @ 17:30:
[...]

Uhm... nee. Dat klopt niet.

Als je na elke gb afspelen moet opladen, ongeacht de player, dan moet je de 20gb 20x opladen om de gehele hd-ruimte een keer afgespeeld te hebben, bij de mini is dit 4x. Echter, dit gaat alleen om de gehele hd-grootte. Dit heeft niets te maken met voordeel van de ene player tegenover de ander, want om op de 20gb te luisteren naar 4gb, moet je dan ook 4x laden, exact hetzelfde als op de mini.

knip.
waar het om gaat: je moet toch naar je laadstation om de GB, dus ik zie het voordeel niet van je 20gb, want als je toch "ff" laad, kan je er gemakkelijk een paar liedjes van verwijderen/opzetten want "dat gaat toch zo snel met firewire"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:39:
[...]

waar het om gaat: je moet toch naar je laadstation om de GB, dus ik zie het voordeel niet van je 20gb, want als je toch "ff" laad, kan je er gemakkelijk een paar liedjes van verwijderen/opzetten want "dat gaat toch zo snel met firewire"?
Voor mij persoonlijk zit het verschil in het verplaatsen van statistische bestanden en databases van honderden MBs tussen laptop, workstation en desktop thuis. Daarnaast hoef ik natuurlijk nooit uit te zoeken wat ik wil luisteren omdat alles er al op staat. Ik kom thuis, plaats m'n ipod, plaats m'n pocketpc, kopieer de benodigde data en interviews en sluit m'n pc af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 07:06
Ik heb de eerste Ipod met 5 Gig geloof ik, en ik heb hem nog nooit vol gekregen.
De praktijk is dat ik van alle muziek die ik heb, er alleen het leukste opzet.

En nu heb ik een mini besteld omdat...........hij kleiner is!!! En ik die Gb's toch niet vol krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in juli al m'n IPod mini besteld, en guess what, op 29 september verwachten ze hem weer binnen. En die datum word sinds de bestelling geplaatst is systematisch elke paar dagen een paar dagen uitgesteld. WAAR IS APPLE MEE BEZIG??? Dit is beslist het laatste product wat ik van Apple koop. Als ze niet eens een product fatsoenlijk op de markt kunnen zetten en blijven leveren, wat kunnen ze dan wel. Ik had apple wel hoog zitten, maar voor mij zijn het inmiddels niet meer als een stelletje amateurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apple kan twee dingen doen voor die extreme vraag naar de mini:
1: Ze houden de wachtlijst, en dan maar hopen dat de kopers dat accepteren.
2: De prijs verhogen. hierdoor daalt de vraag, dus wordt de wachtlijst korter. maar hier zullen de kopers ook niet blij mee zijn.

Dus wat kan de oplossing voor Apple zijn?? (op korte termijn dan) want op lange termijn kunnen ze gaan uitbreiden zodat hun productiecapaciteit hoger komt te liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Apple moet imho niet zeiken, ze verdienen al genoeg aan alle publiciteit enzo. Daarnaast komt de nieuwe iMac, en de 'normale' G5? Daar hebben ze daar ook dikke buidels met geld mee binnen gehaald.

De mini is leuk, maar klein en dat is wat men tegenwoordig wilt. De 4e GEN is ook wel leuk maar de 3e GEN wordt geen cent goedkoper. Valt me erg tegen :{ Anders had ik wel voor een 3e GEN gegaan. Maargoed ..

1 groot nadeel, en dat is ook wat ik vaak tegen klanten vertel. Is dat Apple erg duur is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bbrother schreef op 06 september 2004 @ 20:38:
Apple moet imho niet zeiken, ze verdienen al genoeg aan alle publiciteit enzo. Daarnaast komt de nieuwe iMac, en de 'normale' G5? Daar hebben ze daar ook dikke buidels met geld mee binnen gehaald.

De mini is leuk, maar klein en dat is wat men tegenwoordig wilt. De 4e GEN is ook wel leuk maar de 3e GEN wordt geen cent goedkoper. Valt me erg tegen :{ Anders had ik wel voor een 3e GEN gegaan. Maargoed ..

1 groot nadeel, en dat is ook wat ik vaak tegen klanten vertel. Is dat Apple erg duur is :(
Heb toch echt de 20gb 3G voor €295,- bij V&D zien staan. Dus misschien dat het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
bbrother schreef op 06 september 2004 @ 20:38:

Apple bepaalt toch niet wat hun dealers voor hun oude voorraad 3G iPods vragen? Sommige houden de oude prijs aan, maar inderdaad bij de V&D was hij wel afgeprijsd.

Verder had ik die iPod mini allang geannuleerd en was ik naar de meest dichtsbijzijnde BCC gegaan, daar zijn ze volop op voorraad :)

[edit]
En hoezo 'Apple moet niet zeiken'? Volgens mij begrijp jij niet wat mensen met een bedrijf willen bereiken

[ Voor 7% gewijzigd door Bigs op 06-09-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 10:53:
Niet als je in de bus zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 21:47:
[...]

Niet als je in de bus zit :P
zo jij maakt lange dagen in de bus zeg (8 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:16:
Ik heb in juli al m'n IPod mini besteld, en guess what, op 29 september verwachten ze hem weer binnen.
bij de apple store ofzo??
dixons stelt ook wel uit maar die zitten nu op 17 september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:52
Ben blij dat ik begin half augustus nog 1 heb kunnen krijgen, al dat gezeik nu met die leveringen, pffft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Ik snap niet waar iedereen zo druk om is. Ik wilde een Mini hebben, ben bij de Mediamarkt naar binnen gelopen (2 weken geleden) en daar hadden ze de zilveren die ik wilde hebben gewoon op voorraad.....

Misschien als je een apart kleurtje wilt dat er een langere levertijd op zit, maar als je een gangbare kleur wilt, zou ik gewoon wat winkels afbellen en er eentje laten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 07:06
Ben ik het niet mee eens:

kijk eens goed wat mp-3 sticks met (als voorbeeld) 128 mb van een A-merk kosten. Als je die prijs afzet tegen de hoeveel GB's die Apple levert en het prijskaartje wat erbij hoort, dan valt het allemaal best wel mee.

T.o.v. andere HD-players met dezelfde capaciteiten vind ik de prijs ook nog wel meevallen.

Mooi of niet mooi, that's the question, maar de Apple valt wel het meeste op tussen zijn concurenten!

En daarbij.........er zijn heel veel mensen die het er gewoon voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm ik maak andere dingen mee.

Ik wil de 4G 20 gig juist kopen en ze zijn overal niet te krijgen door leveringsproblemen. Dit werd mij ook bij Dixons verteld. Niet dat ie niet populair genoeg was, want de Mini lag juist wel in de winkel, maar de 20 gig was niet te krijgen door de problemen met de levering ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb de 20GB G2, inmiddels al weer een kleine 2 jaar... en hij bevalt me nog steeds uitstekend en doet het nog prima :)

Ik heb laatst wel zitten twijfelen over de G4 40GB, met name voor de extra data ruimte en euh mijn vriendin gebruikt mijn G2 ook wel regelmatig haha ;) Maar ik zou echt geen mini nemen. Ik vind hem een te hoog playmobil gehalte hebben, ik vind 4GB te weinig en ik vind hem prijstechnisch niet interessant; hij is bijna even duur als de goedkoopste iPod G4.

Gr! Jeroen

ps. wat zag je toen ik de G2 kocht nog weinig witte koptelefoontjes en nu zie je iedereen er mee lopen... dat is toch wel een beetje jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10 20:59
20 GB 4e gen. Wij hebben er weer een paar binnen gekregen bij Dixons vandaag. Dus voor mensen die er nog 1 zoeken, bel je filiaal in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViNyL schreef op 07 september 2004 @ 08:17:
Hmm ik maak andere dingen mee.

Ik wil de 4G 20 gig juist kopen en ze zijn overal niet te krijgen door leveringsproblemen. Dit werd mij ook bij Dixons verteld. Niet dat ie niet populair genoeg was, want de Mini lag juist wel in de winkel, maar de 20 gig was niet te krijgen door de problemen met de levering ervan.
Ik heb er net eentje online besteld bij dixons, 20gb wel te verstaan :) . Hij wordt deze week nog thuis afgeleverd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem zaterdag besteld. ze zeiden dat ze hem donderdag binnen zouden hebben, maar vanmorge kreeg ik een telefoontje van dixons en ze hadden mijn iPod 20GB nu al binne. Dus ik snel naar de Dixons scheure op mijn fiets. En nu heb ik weer een lekker mooi speeltje er bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
De 20GB komt aardig binnnen maar ik heb in totaal nog maar een paar 40GB modellen binnen gehad en jammer genoeg waren er klanten voor mij. :'(

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 13:35

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Shiver23 schreef op 06 september 2004 @ 21:01:
[...]

Heb toch echt de 20gb 3G voor €295,- bij V&D zien staan. Dus misschien dat het wat voor je is.
En voor de 4G 20 Gb betaal je in de apple store met studentenkorting (en daar kunnen vast veel tweakers aanspraak op maken) maar €302... te verwaarlozen verschil dus, en dan heb ik liever de 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-10 15:59
Heb paar weken terug een iPod 40GB besteld bij Dixons, werd gister opgebeld dat de 20GB binnen was, maar dat de 40GB nog een week of langer op zich zal laten wachten...ik heb geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou zo dat mp3's eraf halen een beetje omslachting is i.t.t. de 3G iPod? En hem als external HD gebruiken, kan dat wel zonder software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

yep, moet je alleen de diskmode aanzetten de eerste keer mbv iTunes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

gwystyl schreef op 07 september 2004 @ 19:58:
[...]

En voor de 4G 20 Gb betaal je in de apple store met studentenkorting (en daar kunnen vast veel tweakers aanspraak op maken) maar €302... te verwaarlozen verschil dus, en dan heb ik liever de 4G
Ik ook. Maar ging erom dat iemand anders het vreemd vond dat de 3G niet tegen lagere prijzen de deur uit gingen. dat was dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

gwystyl schreef op 07 september 2004 @ 19:58:
[...]

Hmm studentenkorting? Wat zijn de voorwaarden daar precies van? Op de site van Apple word ik niet veel wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
super-muffin schreef op 08 september 2004 @ 17:49:
[...]

Hmm studentenkorting? Wat zijn de voorwaarden daar precies van? Op de site van Apple word ik niet veel wijzer.
Ik heb wel vaker dingen (iPod's, computers, e.d.) op de Apple site gekocht via de Educatie Store. In principe kunnen ze je vragen om een bewijs dat je bij een Hoge School, Universiteit o.i.d. bent ingeschreven, in dat geval zou je een kopietje moeten sturen met bewijs van inschrijving (en wellicht ook een kopie van je paspoort).

In de praktijk echter is bij mij nooit gecontroleerd.

P.S.: Een bewijs van inschrijving is bijv. een hogeschool pas: deze pas geeft aan dat je je lesgeld voor het desbetreffende jaar hebt betaald.

[ Voor 14% gewijzigd door MacWolf op 08-09-2004 18:16 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

MacWolf schreef op 08 september 2004 @ 18:14:
[...]

Ik heb wel vaker dingen (iPod's, computers, e.d.) op de Apple site gekocht via de Educatie Store. In principe kunnen ze je vragen om een bewijs dat je bij een Hoge School, Universiteit o.i.d. bent ingeschreven, in dat geval zou je een kopietje moeten sturen met bewijs van inschrijving (en wellicht ook een kopie van je paspoort).

In de praktijk echter is bij mij nooit gecontroleerd.

P.S.: Een bewijs van inschrijving is bijv. een hogeschool pas: deze pas geeft aan dat je je lesgeld voor het desbetreffende jaar hebt betaald.
oh ja, ik zie het. Nu krijg je €200 +nog wat geld terug als je een iPod en Powerbook of iBook koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

Nou dit wordt langzaam maar zeker een het grote... topic, en dat vind ik niks.

Ik heb de andere berichten gesplit naar [rml][ iPod] Maximaal volume aanpassen[/rml]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.