allereerst meld ik even dat ik me ervan bewust ben dat dit vast niet het 1e topic is.
ten tweede meld ik dat partition magic een foutmelding geeft en dat ik met getdataback ook niet verder kwam.
het probleem is opzich simpel
ik had mijn bios een update gegeven en daarna deed mijn 2 harde schijf niet zo veel meer.
dat wil zeggen: de partities waren verdwenen.
allemaal leuk en aardig, maar als je 40GB aan muziek hebt gespaard zie je dit graag weer terug, net als al mijn andere documenten.
Het betreft een 80GB schijf van Seagate, opgedeeld in 2x 40.
Op deel 1 staan wat documenten en drivers, de rest boeit me niets
op deel 2 staat mijn mp3 collectie.
dus ik zoeken op GoT naar een mogelijke oplossing.
ik download PM 8, start het programma en bam foutmelding, daar kom ik dus nu niet verder mee.
ik zoek verder, download getdataback, draai het progsel en leuk en aardig hij vind bijna alles van mijn 1e partitie van de schijf !
alleen kan ik niets ermee, want dan moet ik het progje kopen.
daar zit ik dan.
ten tweede meld ik dat partition magic een foutmelding geeft en dat ik met getdataback ook niet verder kwam.
het probleem is opzich simpel
ik had mijn bios een update gegeven en daarna deed mijn 2 harde schijf niet zo veel meer.
dat wil zeggen: de partities waren verdwenen.
allemaal leuk en aardig, maar als je 40GB aan muziek hebt gespaard zie je dit graag weer terug, net als al mijn andere documenten.
Het betreft een 80GB schijf van Seagate, opgedeeld in 2x 40.
Op deel 1 staan wat documenten en drivers, de rest boeit me niets
op deel 2 staat mijn mp3 collectie.
dus ik zoeken op GoT naar een mogelijke oplossing.
ik download PM 8, start het programma en bam foutmelding, daar kom ik dus nu niet verder mee.
ik zoek verder, download getdataback, draai het progsel en leuk en aardig hij vind bijna alles van mijn 1e partitie van de schijf !
alleen kan ik niets ermee, want dan moet ik het progje kopen.
daar zit ik dan.