|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:22
Hoe oud die versie ook is... die foutmelding hoor je niet te krijgen op een fatsoenlijke applicatie op een fatsoenlijke serverWe Are Borg schreef op 04 september 2004 @ 19:42:
Welke versie van IE is dat? Het ziet er namelijk oud uit
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
IE5.0 wordt in principe al niet meer echt ondersteund op GoT (dat wil zeggen: ik test er niet mee)
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Ik ben me er niet van bewust dat ik nog meer anti-SpyWare-spul aan heb staan.
maar kan je misschien precies urltje geven van waar je naar zoekt? ik heb hier ook win2k, en als ik me niet vergis ook IE6 nog wel.
kan ik even kijken of ik het ook krijg.
krijg je het met ALLE zoekresulaten? of alleen met lange? als je zoekt naar 1 kort woord, krijg je het dan ook?
wat crisp zegt klopt idd, maar dit zou met ie6 gefixt moeten zijn. misschien staat er iets in je register nog op een 'oude' waarde, waardoor het niet ondersteund word
trouwens @ crisp:
er staat bewerking is afgebroken, dat is geen timeout, dan staat er echt bij 'er heeft een timeout van de bewerking opgetreden'
[ Voor 32% gewijzigd door BasieP op 05-09-2004 01:20 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:22
Toevallig nog norton security?pven schreef op 05 september 2004 @ 01:08:
Ik heb 'Ad Muncher' en Adwatch uitgeschakeld ; daarnaast heb ik alle protect-opties van SpyWareBlaster op DISabled gezet. Vervolgens is IE herstart en heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik ben me er niet van bewust dat ik nog meer anti-SpyWare-spul aan heb staan.
Spider.007: you are right, ofcourse
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()