Toon posts:

Lenco Digital 256 MP3 speler die geen "MP3" speelt

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist een MP3 spelertje gekocht, ziet er niet slecht uit maar ook geen berg toeters en bellen.. wat kan je anders verwachten voor die 79 Euro.
Even getest en tot mijn verbazing worden al mijn MP3 bestanden niet afgespeeld, kijk ik in het boekje.. jaja eerst proberen en dan pas boekje erbij, zo moeilijk is het ook niet.
Staat er "deze speler ondersteunt MPEG1.0/2.0 layer3 niet!"
Oke en bedankt, al mijn MP3 bestanden zijn al MPEG1 en layer 3, heb ook nog OGG bestanden maar die worden ook niet geslikt..staat niet ik boekje. |:(
Ben aan het converteren gegaan maar krijg het dus niet werkend, mpeg2.5 layer 3 werkt ook niet.
Nog meer mensen deze kat in de zak gekocht? :|

edit:
type is XEM10-110

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 18:28 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

voodooless

Sound is no voodoo!

Als er op staat dat het een MP3 player is, en hij speelt het niet af, dan is dat gewoon bedrog! Gewoon terug brengen! Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ie dan wel afspeelt :? Alleen WMA ofzo :X Of is het gewoon een USB stick met te veel knopjes :+

Handig is ook ff het preciese type te vermelden! Aangezien er op hun website ( www.lenco.de ) meerdere opstaan. Allemaal claimen ze MP3 te ondersteunen... Heb je niet gewoon mp3's met DRM ofzo?

[ Voor 45% gewijzigd door voodooless op 04-09-2004 18:29 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Wilde net mijn post aanpassen maar je had al gereageerd, WMA speelt ie dus ook niet af!
Maar staat in boekje en heb ik geen problemen mee, maar nu is het nogal een vrij onbruikbaar ding wat alleen dient ter decoratie van mijn bureau.
Ja terug brengen ga ik zeker doen, dan maar een andere maar geen idee wat ik dan moet nemen.
In ieder geval niet te duur maar wel gewoon goed werkend.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

voodooless

Sound is no voodoo!

deze dus: http://www.lenco-audiovid...rti=XEMIO-110&language=en

En volgens het leaflet speelt ie wel degelijk MP3 af:
Supports MPEG-1, MPEG-2, Layer 3
Lijkt me dus dat ie gewoon kapot is... Maar wat doet ie dan wel?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 13:32

w00Dy

Make soap, not war

Het backlight lampje gaat aan
/flauw

Is de bitrate van je mp3's niet te hoog ?

[ Voor 9% gewijzigd door w00Dy op 04-09-2004 19:30 ]

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
w00Dy schreef op 04 september 2004 @ 19:29:
[...]
Is de bitrate van je mp3's niet te hoog ?
Dat maakt niet uit. Een mp3 speler hoort alle bitrates t/m 320 kbps (CBR en VBR) correct af te spelen. Uiteraard heb ik het niet over freeformat mp3, dat hogere bitrates kan hebben, maar dat is erg exotisch.
Als hij dat niet doet gewoon terugbrengen en het geld terugvragen.

[ Voor 15% gewijzigd door Henk007 op 04-09-2004 21:11 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-07 13:27
Ik heb ff in de handleing van de 301 gekeken en die had een nogal maffe manier van beginnen met afspelen (eerst op play drukken en dan nog een knoppie). Kijk eens of dat bij jou ook zo is.

Kan je ook ff vertellen wat er precies misgaat? Ziet'ie helemaal geen bestanden, of kan je wel door de bestanden heen bladeren, maar speelt'ie niks af als je op play drukt, of kan je ook op play drukken, maar hoor je niks?
Pagina: 1