Toon posts:

wie heeft verstand van...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als het geluid schokt tijden 3d aplicaties en dan bedoel ik niet unreal maar veel heftiger dan schokt het geluid naarmate het weer rustiger wordt gaat het weer beter, hier ff wat info:

Amd Duron 700@1180 (gaat ook schokken op 700)
SB64pci (oke niet erg nieuw LB)
128 133 (ook op 100 gaat het mis)
60gb ata100
v770@200 (ook op default (125 doet ie dat)
FSB 100
PCI 33

vertel wat gaat er mis?
|:(

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 12:50

DaOverclocker

Overclocker for life...

kan je de 1e 2 zinnen ff vertalen?

systeem specs

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, inderdaad. Sorry hoor, maar probeer het eens in fatsoenlijk Nederlands (of Engels) ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
inderdaad.. ik hou ook wel van een cryptogram, maar de dyslexie
edit:
of is t nou dyslectie?
stijgt hier volgens mij ten top...

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Abu, in het kader van vertaal je verhaal:

[Vertaal modus] Het geluid schokt tijdens het gebruik van 3 dimensionale applicaties en dan bedoel ik niet Unreal, maar veel heftiger dan Unreal. En naarmate het weer rustiger wordt gaat het weer beter. Ter info: [/vertaal modus]

Ik hoop u hiemee voldoende van dienst te zijn geweest, mocht u nogmaals problemen ondervinden, roep dan. Wij helpen u graag.

Het Abu vertaal team.

Insanus sum

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
dus als het geluid schokt, schokt het geluid? ja, dat weet mn grootmoeder ook :) (alhoewel...)

Verwijderd

klinkt als een totale bottleneck. 'iets' laat alles hangen en die 'iets' zal je CPu wel zijn denk.

Verwijderd

Topicstarter
oke hier even voor de mensen die niet een beetje logisch kunnen nadenken wat er gebeurd (oke tis een vage zin maar dat komt omdat ik et ff druk heb met werken en tegelijkertijd mail)
komt ie:

Als ik m'n pc ff op z'n tenen trap en dus ff wat demo's draai (extreem 3d) dan schokt het geluid (zie specs) ik hoop dat ie zo wat duidelijker is..

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
LEESTEKENS

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05 22:10

Jive

MooMooMastah

Als ik het goed begrijp heeft je CPU het gewoon errug druk, waarbij de prioriteit aan de graphics gegeven wordt, en daardoor je geluid een stuk minder wordt ....

Een sb64 heeft een veel hogere CPU-overhead als je bijvoorbeeld software-3d geluid gebruikt dan een SBlive die het hardwarematig ondersteund.

Maar ik ben nooit zo goed geweest in dsylecties lezen, dus waarschijnlijk snap ik het nie >:)

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

stop die 64 eens in een ander pci slot
gr

jakob
(8>

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Het probleem is opgelost als je je geluidskaart eruit laat...>:)

Nu serieus... probeer een andere geluids kaart, nieuwe drivers etc.

Bedoel je met 3d applicaties Unreal Tournament of zoiets als 3D Studio??
Pagina: 1