Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)
Hun DNS? Ik heb niet veel verstand ervan. Maar volgens mij waren DNS (domain name server) maar een paar van op de hele wereld.
Heb tijdelijk al op een andere site een blocklist updater kunnen dowloaden. In ieder geval bedankt.
Heb tijdelijk al op een andere site een blocklist updater kunnen dowloaden. In ieder geval bedankt.
Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)
Verwijderd
Dan staat er zeker net toevallig 1 op mijn zolder.Omega_Shiva schreef op 05 september 2004 @ 14:51:
Hun DNS? Ik heb niet veel verstand ervan. Maar volgens mij waren DNS (domain name server) maar een paar van op de hele wereld.
code:
1
2
3
4
5
6
| fabio@ethanol public_html $ whois methlabs.org [knip] Name Server:NS1.METHLABS.ORG Name Server:NS2.METHLABS.ORG Name Server:NS3.METHLABS.ORG Name Server:NS4.METHLABS.ORG |
Eens kijken hoe het met die nameservers is:
code:
1
2
3
4
5
| fabio@ethanol public_html $ dig @NS1.METHLABS.ORG www.methlabs.org ; <<>> DiG 9.2.3 <<>> @NS1.METHLABS.ORG ;; global options: printcmd ;; connection timed out; no servers could be reached |
Idem voor 2, 3 en 4.
Oftewel, domein methlabs.org kan niet resolved worden, en dus weet je browser niet van welk ip de site geplukt moet worden.
Ik heb dit gevonden en je kunt hier bij bluetack ook eens kijken voor lists.