Heej, ik heb van een vriend een spel geleend die hij in rusland heeft gekocht. Tijdens de installatie worden de russische letters omgezet in allemaal rare tekens. Weet iemand misschien of ik hier iets aan kan doen?
Ondersteuning voor Russische karakters installeren, ik meen mij ter herinneren dat die op site van MS gedownload kunnen worden.
[ Voor 43% gewijzigd door AtleX op 04-09-2004 16:54 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Heb je de cyrillische tekenset geïnstalleerd? Dan heb je iig mooie russische tekens. Ik verwacht niet dat je het makkelijk in het Engels kunt verhalen.
я <- russisch teken zodat het hopenlijk vraagt om installatie van de tekenset
я <- russisch teken zodat het hopenlijk vraagt om installatie van de tekenset
[ Voor 23% gewijzigd door GlowMouse op 04-09-2004 17:02 ]
Over welk OS hebben we het hier (zie de WOS policy
), wat is je locale? Verder merk ik uit je topicstart erg weinig iniatief, probeer dat iets meer te tonen. Zo komt het wel erg over alsof je GoT als helpdesk wil gebruiken
Even zoeken naar de ondersteuning voor de tekens zoeken. Dan zou het moeten werken (een beetje)
offtopic:
Wie koopt er nou een spel in rusland. Dan vraag je om vage tekens. (behalve als je rus bent)
Wie koopt er nou een spel in rusland. Dan vraag je om vage tekens. (behalve als je rus bent)
Als je russisch zou willen leren, of je kunt al Russisch, is het geen probleem. Ikzelf heb ook wel spellen in het Duits gespeeld hoor. Dat soort opmerkingen voegen verder 0,0 toe en kunnen uitlokken, dus laat ze ajb in het vervolg achterwegeWie koopt er nou een spel in rusland. Dan vraag je om vage tekens. (behalve als je rus bent)
Ik werk met Windows XP. Ik heb op internet gezocht naar programma's, maar ik heb tot nu toe niets bruikbaars gevonden. Ik kan met Word gewoon in Russische letters typen, alleen als ik russisch software installeer dan krijg ik allemaal rare tekens tijdens de installatie.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 17:00 ]
wat is het probleem als het tijdens de installatie is? Installeren is toch vaak tig keer next klikken en een beetje tweaker heeft genoeg ervaring met windows om te weten welke knop die moet drukken. Als je het spel heb geinstalleerd en het werkt dan is er toch niks aan de hand?
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ja, je hebt gelijk. Ik weet heus wel waar ik op moet klikken. Maar na de installatie van dit spel krijg ik nog een berichtje te zien, die ik dus niet kan lezen. Ik moet waarschijnlijk nog iets doen, want het spel doet het niet na de installatie.
Ik pas je topic titel nog eventjes aan
Pagina: 1