Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
lo

ik ben iemand die mijn gsm niet zo heel veel gebruikt en ik heb hem dan ook absoluut niet vaak laten vallen (in tegenstelling tot sommige mensen die ik ken, die hem wel dagelijks laten vallen en waar ie ook jaren meegaat)

maar laatst liet ik hem dus vallen op de stenen vloer bij mij thuis vanaf armhoogt

hij sprong in 3 stukken (gsm frontcover, gsm backcover, en het innerlijke (met de batterij er nog aan)
ik zou denken dat dit de schok nog een beetje brak ofzo, maar als ik hem nadien terug in elkaar stook, kreeg ik hem dus niet meer opgezet

de powerknop reageert gewoon niet meer, er komt niet op het scherm, ook als ik de batterij wisselde of via netspanning probeerde bleef het scherm leeg

mijn vraag is dan ook: is er nog een manier om mijn gsm te redden, of moet ik er een nieuwe gaan kopen?

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
Misschien even nagaan of er niet ergens een contactje is afgebroken of een draadje is losgeschoten ?

Verwijderd

Idd, even kijken of de aansluitingpuntjes van je batterij wel goed zitten en niet verbogen zijn, want als dat zo is dan kan je batterij geen contact maken. En als je er zelf echt niet uitkomt ff langs een telfoonwinkel, mss dat ze je daar verder kunnen helpen! Ik heb zelf ook een nokia 3310 en ik laat um vaak zat valen, maar er gebeurt eigenlijk nooit wat mee. Succes iig!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 15:51 ]

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 15:11
ik zou niet weten welke contactjes ik moet controleren

ik zie alleen die van de batterij en van de sim namelijk

en de batterij contactjes zijn het niet denk ik aangezien hij ook niet werkt op netspanning

als jullie mij kunnen vertellen welke andere contactjes ik hoe kan controleren wil ik dat gerust doen...

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:46
denk dat ie niet meer te redden is. Kijk nog wel even goed of de batterij er goed inzit.
Repareren is duurder en mensen bij de telefoonwinkel zulllen je denk ik ook niet kunnen helpen.