Zoals je hieronder op de foto ziet (link), is dit een voeding van Compaq ML-350 [1e generatie] (Rackserver).
Dat eerste generatie wil zeggen dat hij t/m 1Ghz PIII (Dual) ondersteund.

Er zitten 2 PIII 933Mhz processoren op, alles draaide perfect tot gisteravond. -> Server down!
Ik ben op zoek naar zo'n voeding, kan alleen NERGENS eentje vinden met een P2 plug (10pins) MOLEX variant.
Ik wil graag weten wat die P2 doet, kan ik hem weglaten ?
Kan ik zelf een gewone voeding kopen en zelf een P2 aansluiting erop zetten ? Of zijn ze nog ergens te koop of heeft nog iemand er eentje liggen ?
PS. Wat ik al weet is dat die P2 connector niet hetzelfde is als een WTX P2 connector (die laatste is nl. 21 of 22 pins). Alle gewone P2 connectoren die tot nog toe heb gezien zijn 6 pins.
Wat technische informatie:
Merk: LITEON
Model/Type nummer: PS-5032-2V
Vermogen: 300WATT
Soort: Vermoedelijk ATX
Dat eerste generatie wil zeggen dat hij t/m 1Ghz PIII (Dual) ondersteund.

Er zitten 2 PIII 933Mhz processoren op, alles draaide perfect tot gisteravond. -> Server down!
Ik ben op zoek naar zo'n voeding, kan alleen NERGENS eentje vinden met een P2 plug (10pins) MOLEX variant.
Ik wil graag weten wat die P2 doet, kan ik hem weglaten ?
Kan ik zelf een gewone voeding kopen en zelf een P2 aansluiting erop zetten ? Of zijn ze nog ergens te koop of heeft nog iemand er eentje liggen ?
PS. Wat ik al weet is dat die P2 connector niet hetzelfde is als een WTX P2 connector (die laatste is nl. 21 of 22 pins). Alle gewone P2 connectoren die tot nog toe heb gezien zijn 6 pins.
Wat technische informatie:
Merk: LITEON
Model/Type nummer: PS-5032-2V
Vermogen: 300WATT
Soort: Vermoedelijk ATX
[ Voor 3% gewijzigd door Roel Broersma op 16-05-2011 11:43 ]
...don't know what should be here...