geforce 2 mx werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
had laatst een systeempje gebouwd met thunderbird 1 ghz processor en abit k7t raid

eerst hadden we een tnt2 kaartje en die werkte perfect en die hadden we omgewisseld met een hercules geforce 2 mx kaartje

nadat we hem erin hadden gedaan deed ie het niet meer, hij geeft zwart beeld en drie piepjes, voorderest doen de hd's het wel (drie, twee ide met raid en een scsi) maar hij geeft geen beeld
en met een andere geforce2 hetzelfde probleem, er zit behoorlijk wat spul in, kan het aan de voeding liggen??

• The Dolf
  • Niet online
wat voor voeding zit er dan in?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
geen idee, het is een bigtower, ik ga er vanavond nog naartoe, dan kan ik je het wel zeggen

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 01:56
3 piepjes geeft aan dat de videokaart er niet goed inzit. Ik heb ook een Hercules GF2 MX, en ik moest eerst dat metalen plaatje flink verbuigen voordat ie goed paste. Anders ging ie namelijk een beetje uit het AGP slot bij het vastschroeven.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.