Toon posts:

acer al1714 touchscreen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een tijdje zoeken kom ik op sommige sites tegen dat er bij de specificaties dit lcd scherm (de acer al1714) touchscreen tussen staat. Weet iemand of dit nu wel of niet het geval is. En zo ja, kan je daar dan gelijk gebruik van maken wanneer je het beeld scherm aansluit (met de standaart meegeleverde onderdelen), of heb je hiervoor iets speciaals nodig?

Bedankt 8)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 14:34:
Na een tijdje zoeken kom ik op sommige sites tegen dat er bij de specificaties dit lcd scherm (de acer al1714) touchscreen tussen staat. Weet iemand of dit nu wel of niet het geval is. En zo ja, kan je daar dan gelijk gebruik van maken wanneer je het beeld scherm aansluit (met de standaart meegeleverde onderdelen), of heb je hiervoor iets speciaals nodig?

Bedankt 8)
Ik vermoed dat er een ps2 en/of usb aansluiting bij de vga/dvi aansluiting extra opzit om de muis de besturen. Extra hardware niet vereist dus :)

PS. voor normaal pc gebruik niet aan te raden (mega RSI) maar voor treinstations en infopalen heel geschikt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Fairy op 04-09-2004 14:46 ]

Verwijderd

ik werk hier nu op een computer met een acer al1714 en voor zover ik weet is dit geen touchscreen staat niks over op de website van acer of in de handleiding

Verwijderd

Ik heb ook een Acer AL1714. Hij bevalt enorm goed, ik heb alleen enkele dode pixels :(. Het scherm heeft geen touchscreen.