[behuizing] yeong yang alternatieven

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:25
Ik wil de yeong yang cube yy-0420 gaan kopen. Omdat deze ideaal is. De airflow is perfect, en alle waterkoeling kan mooi rechts; terwijl links het mobo zit.

Maar deze kast is gruwlijk duus (227 euro bij perfect systems), zijn er nog alternatieve voor zo'n redelijk vierkante kast. Ik zoek zo ding al eeuwen maar nog steeds niets gevonden.

if broken it is, fix it you should

• elgringo
Ik wil dus veel zooi in die kast bouwen:
-waterkoeling (pomp, 40mm air-trap zo hoog mogelijk, 2 15vdc voedingen en nog de nodige hardware), maar ik begin nu te twijfelen of alles past is die yy-0420 kast.

Heeft iemand hier wat gedetaileerde foto's van? Of weet iemand of rechts in de kast ook hdd's kunnen zitten?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Yeong Yang heeft er ook een ander model van. Deze heeft in plaats van veel 5.25" bays , erg veel 3.12" bays erbij. Het nadeel ervan is wel dat er aan de rechterkant nog minder ruimte is voor de waterkoeling.

Hier zijn wat pics te vinden van een YY-0420 met een waterkoeling setup. Het ziet er naar uit dat het prima past, maar hier zit ook het eea aan de moederbord-kant.

Erg veel alternatieven zijn er niet. Chenbro heeft ook dit soort kasten, de SR-102 en SR-103. Deze zijn niet gemakkelijk standaard leverbaar. Somimge leveranciers, zoals Regenboog computers, wil deze kasten wel leveren op aanvraag. De prijs van de Chenbro kasten liggen nog ongeveeer €100,- hoger voor de consumenten.

[ Voor 4% gewijzigd door Laurent op 06-09-2004 09:01 ]

• elgringo
Aikeleer schreef op 06 september 2004 @ 08:59:
Yeong Yang heeft er ook een ander model van. Deze heeft in plaats van veel 5.25" bays , erg veel 3.12" bays erbij. Het nadeel ervan is wel dat er aan de rechterkant nog minder ruimte is voor de waterkoeling.

Hier zijn wat pics te vinden van een YY-0420 met een waterkoeling setup. Het ziet er naar uit dat het prima past, maar hier zit ook het eea aan de moederbord-kant.

Erg veel alternatieven zijn er niet. Chenbro heeft ook dit soort kasten, de SR-102 en SR-103. Deze zijn niet gemakkelijk standaard leverbaar. Somimge leveranciers, zoals Regenboog computers, wil deze kasten wel leveren op aanvraag. De prijs van de Chenbro kasten liggen nog ongeveeer €100,- hoger voor de consumenten.
die kleinere yeong yang is te klein kan ik mijn spul niet in kwijt. (die 15v dc voeding zijn nogal groot en onhandig)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/32666/full.jpg
Op dit plaatje staan allerlei gaten voor schroeven. Iemand enig idee waardoor deze dienen?