Voor onze nieuwe website http://www.versophetweb.nl/ zoeken we een script dat automatisch thumbnails van websites kan maken. Is er iemand die zo'n script kent of weet hoe je er 1 zou kunnen maken?
Wat isengrim bedoeld is: heb je al gezocht?
Je vraag lijkt enorm op een script-request (kant en klare code) en daar doen we hier niet aan.
Je vraag is ook hier al langsgeweest, wat vond je in die informatie?
Je vraag lijkt enorm op een script-request (kant en klare code) en daar doen we hier niet aan.
Je vraag is ook hier al langsgeweest, wat vond je in die informatie?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
omg dat meen je niet?Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 14:12:
Huh, waar zie jij thumbnails van website in Google dan?
maar even serieus: je wilt dus een script dat screenshots van websites maakt? dat zal denk ik heel erg moeilijk worden...thumbnails van plaatjes is niet moeilijk, gemakkelijk zelf te scripten en anders download je er een...."ja maar waar dan"...eeuuhh google
Hoi coert_metz!
Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom!
Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.
Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software.
Vragen naar kant en klare scriptjes staan we dan ook niet toe
Sowieso zijn sites als www.hotscripts.com hier veel beter geschikt voor; waarschijnlijk zijn ze hier ook wel te vinden. 
Als je zelf aan de slag wilt, ben je hier van harte welkom om een topic te openen
Echter, zoals je al ziet aan de reacties loopt het topic niet echt lekker
Dit komt mede door de grote mate van onduidelijkheid vanuit jouw kant; wat heb je geprobeerd, wat lukt er niet, wat moet het kunnen.
Zie hiervoor ook de eerder genoemde quickstart 
In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe
Veel plezier nog op het forum
Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom!
Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.
Verder gaat Programming & Webscripting over het zelf programmeren van software.
Als je zelf aan de slag wilt, ben je hier van harte welkom om een topic te openen
In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe
Veel plezier nog op het forum
[ Voor 97% gewijzigd door gorgi_19 op 04-09-2004 14:22 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
zo gek is dat niet hoor: http://ackroyd.de/googlepreview/
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()