Ik heb een tijdje terug een Packard Bell Easynote E3266LE gekregen. Leuk apparaatje, dat prima werkt. Standaard word dat ding geleverd met 1 partitie met winXP home erop en een recovery functie om het zaakje weer terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Voor mijn studie had ik wat extra software nodig, en was het handig om een 2e partitie te hebben. Een vriend van mij heeft dat ding ff onderhanden genomen om het "op te lossen". Een tijd lang heb ik goed gewerkt met mijn 2 partities. Door de vele software installaties en deinstallaties wordt het echter weer eens tijd met een verse windows te beginnen. Hij heeft echter bij de herpartitionering ook de recovery partitie van Packard Bell weggegooid.
Ik heb geen recovery cd van Packard Bell gekregen, enkel de recovery partitie en een originele license key. Ik heb wel een volledige installatie cdrom van winXP home NL liggen, maar de license key, zoals ie op de sticker staat, wordt niet geaccepteerd.
Ben ik nu gedwongen om een illegale key van XP te gaan gebruiken, of is er een andere legale oplossing? Is de key enkel geldig voor een Packard Bell OEM versie, of kan ik de laptop installeren met een willekeurige windows XP home OEM installatie?
Ik heb geen recovery cd van Packard Bell gekregen, enkel de recovery partitie en een originele license key. Ik heb wel een volledige installatie cdrom van winXP home NL liggen, maar de license key, zoals ie op de sticker staat, wordt niet geaccepteerd.
Ben ik nu gedwongen om een illegale key van XP te gaan gebruiken, of is er een andere legale oplossing? Is de key enkel geldig voor een Packard Bell OEM versie, of kan ik de laptop installeren met een willekeurige windows XP home OEM installatie?