Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hotmail ontvangen/verzenden op sony ericsson t610?

Pagina: 1
Acties:

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 15:08
hey mensen, is het mogelijk om via vodafone live, email te verzenden en te ontvangen via msn/hotmail op de t610, als ik het via de wap browser probeer komt er een fout te staan, maar aangezien je in de t610 een email manager heb
dacht ik mischien dat het via die tool zou kunnen.

Het werkt via @vodafone.nl wel trouwens, dus k zie niet wrom msn/hotmail neit zou werken

alleen weet ik niet wat ik moet instellen qua servers en dergelijk, heb gezoht ma niks nuttigs gevonden.

iemand?

[ Voor 15% gewijzigd door klomp op 04-09-2004 12:34 ]

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Via de emailbrowser in je telefoon kan niet, hotmail ondersteunt namelijk geen pop3.

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 15:08
Fijn, dan werkt t helemaal niet op de t610 (bij mij niet tenminste.).
Want als ik het via de wap browser zelf doe, dus www.hotmail.com, wap.hotmail.com of wat dan ook,
en ik vul netjes mijn email en paswoord in dan komt er testaan dat het type niet ondersteund word. Nouja dan houd ik het wel bij @vodafone.nl laat ik het op de een of andere manier wel doorsluizen ofzo.

De telefoon ondersteunt trouwens ook "IMAP" of zoiets, wat kan ik daar mee klaarspelen?

thx anyway :)

[ Voor 11% gewijzigd door klomp op 04-09-2004 13:37 ]

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:59
Er zullen inmiddels vast wel tools zijn die email uit je hotmail kunnen trekken en daarmee aan de haal gaan. Wat je zou kunnen doen is een pc om de zoveel tijd je hotmail op te halen en in een pop box te stoppen --> naar pop mailen?

Dan kan het wel