Toon posts:

WindowsXP

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben sinds kort overgegaan van windowsME naar windowsXP, nu heb ik het volgende probleem als ik windows normaal afsluit start de computer zich zelf weer op en start windows weer, het lijkt wel dat ik hem niet kan afsluiten waarna ik de stroom eraf moet halen om hem uit te schakelen...Wie weet wat het probleem kan zijn.

Groetjes.....

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd? Krijg je foutmeldingen? Klik je wel op shut down, en niet perongeluk op restart ?

Misschien ook al even gezocht op 'xp start opnieuw afsluiten' of iets dergelijks?

Tevens horen Windows problemen in Windows Operating Systems, niet in Software Algemeen :) Lees daarom Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog even goed door :)

[ Voor 72% gewijzigd door sanfranjake op 04-09-2004 11:16 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Het systeem werkt normaal en geeft ook geen foutmelding

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals sanfranjake al aangeeft, past een vraag als deze veel beter in WOS dan SA. Zie ook de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in WOS en SA :)

Ik kan deze vraag dan ook verplaatsen, maar zal het niet doen, omdat dit antwoord al in de Windows Operated Systems - FAQ aldaar staat. Daarom sluit ik dit topic.

ALs je er niet uit komt met de tips in de FAQ (en inderdaad de tips in de andere topics die hier over gaan, zie de search), open gerust een nieuw topic in Windows Operating Systems met de extra info / zaken die wel/niet werken die je vind nav. die topics en de FAQ. Check trouwens ook je event log dan even en geef aan welke hardware je hebt (moederbord vooral). Succes en nog welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.