Nederlands is makkelijker als je denkt.
Klopt ik heb dat ook terwijl ik eerder directed werd terug naar de bookmarks. Ik weet niet of dit de bedoeling is of dat het een beestje is.
React regelt de redirects, met het bevestigingsscherm aan zou het goed moeten gaan als React tenminste de data[redirecturl] door zou sturen (wat nu dus niet zo is)...
[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 04-09-2004 12:37 ]
Intentionally left blank
Bij mijn prefs staat "Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?" uitgevinkt. Het bevestiginsscherm zegt ook alleen "Bookmark succesvol verwijderd" oid, er staat geen opmerking bij in de trant van "Je wordt geredirect naar de pagina waar je vandaan kwam".
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik heb daar nog wel mee gestoeid voor 1.9.3, maar zoals ik net al aangaf geeft React de data_* vars niet door aan de _result template.vooghel schreef op 04 september 2004 @ 12:56:
Bij mijn prefs staat "Sla bevestigingsscherm over indien geen foutmelding?" uitgevinkt. Het bevestiginsscherm zegt ook alleen "Bookmark succesvol verwijderd" oid, er staat geen opmerking bij in de trant van "Je wordt geredirect naar de pagina waar je vandaan kwam".
Ik zou dus hooguit naar {board_bookmarkslink} kunnen redirecten vanuit het bevestigingsscherm, maar dan houdt ik geen rekening met de postreminder setting en de sorting optie die op dat moment actief zijn.
Zonder bevestigingsscherm wordt de redirect puur door React afgehandeld en heb ik daar helemaal geen invloed meer op. Dit is een issue die ik al bij chem heb aangekaart, en waar wellicht voor de toekomst nog wel een mooie oplossing voor verzonnen zal worden.
Intentionally left blank
noted
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()