Toon posts:

Vraag over anti virus software

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik heb een beetje hulp nodig van jullie. Het gaat om de vraag:Welke anti virus software zou ik moeten gebruiken. Normaal gebruik ik Norton anti virus 2004 maar me systeem vertraagt elke keer zo erg dat ik wel eens wat nieuws wil proberen. Is er iemand die een advies voor me heeft. Alvast bedankt Demis

Verwijderd

Hangt er antuurlijk vanaf in welke omgeving.

Voor prive gebruik ben ik erg gecharmeerd van antivir :
http://www.free-av.com/

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Misschien dat de vraag beter beantwoord kan worden in Beveiliging & Virussen

/me Welkom op GoT trouwens *

[ Voor 20% gewijzigd door Guardian Angel op 04-09-2004 09:58 ]

ARME AOW’er

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Norton vond ik vroeger, altijd een van de betere. Enkel is het de laatste jaren achteruit gegaan, de support is naar azie verhuist (lagere kosten), en ze lopen nogal wat achter met updates. Tevens vertraagt het je systeem nogal heel erg.

Daarna heb ik een lange tijd Mcafee gedraaid, waar ik altijd erg blij mee was. (mcafee pro, geen home, die is wat opgeblazen, maar werkt hetzelfde). Het voordeel van mcafee is dat het niet veel vraagt van je systeem, enkel tijdens het opstarten wou hij nog wel eens moeilijk doen. Verder had ik nog wel een vastloper zo nu en dan, maar dat kan aan mij liggen. Een leuk progje wat goed werkt dus.

Ik heb nu kaspersky draaien, die lijkt je systeem te vertragen maar je moet gewoon de realtime-protection op low zetten ipv midium, hij scanned dan alleen de broodnodige dingen en hij werkt GOED! Updates zijn iedere dag vers, het werkt soepel, snel... en na de installatie hoef je er nooit (!) meer naar om te kijken.

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 12:26

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 09:55:
Hangt er antuurlijk vanaf in welke omgeving.

Voor prive gebruik ben ik erg gecharmeerd van antivir :
http://www.free-av.com/
helemaal mee eens!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

DeMiS-2004,

Deze vraag is inderdaad beter op z'n plek in Beveiliging & Virussen, hier loopt [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] en [rml][ Virusscanners] discussietopic deel 2[/rml] - je kan zeker uit [rml][ Virusscanners] discussietopic[/rml] veel informatie halen, en ik ga dit topic dan ook niet verplaatsen maar sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.