Ik heb een week geleden een laptop gekocht (celeron M 1.3) waar volgens de specificaties geen WLAN in zat, maar wel zou het een centrino zijn. Ik vond dit al een beetje vreemd maar ik vond WLAN toch niet echt belangrijk. Nu heb ik zitten kijken in het bios en systeeminfo en daar staan dus wel dingen over wlan! Tja, als het er toch in zit wil ik het wel aan de praat krijgen natuurlijk, maar in apparaatbeheer kan ik niks vinden en zoeken op nieuwe hardware levert ook niks op (zou ook te makkelijk zijn geweest natuurlijk). Verder staan er op de hardeschijf ook twee drivers van wlan adapters, maar ik heb geen idee welke het is en installeren hielp ook niks. Nu is mijn truckendoos wel op en vroeg ik mij af of iemand hier ervaring mee had of tips om hem toch aan de praat te krijgen.
Dit stond er trouwens in systeminfo:
Dit stond er trouwens in systeminfo:
P.S. Volgens de specificaties zou er ook alleen een dvd+rw brander in zitten, maar nero zegt dat het een dvd+/-rw en DL layer brander is, dvd-r met succes al getest, DL nog niet.Naam [00000010] PRISM 802.11g Wireless Adapter
Adaptertype Niet beschikbaar
Producttype PRISM 802.11g Wireless Adapter
Geïnstalleerd Ja
PNP-apparaat-id Niet beschikbaar
Laatste keer opnieuw instellen 4-9-2004 6:42
Index 10
Servicenaam PRISM_A00
IP-adres Niet beschikbaar
IP-subnet Niet beschikbaar
Standaard IP-gateway Niet beschikbaar
DHCP ingeschakeld Ja
DHCP-server Niet beschikbaar