Hardcase voor Notebook

Pagina: 1
Acties:

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Goedendag,

Een kennis van mij wil voor zijn laptop een tas / case die van kunstof oid is. Hij vaart namelijk op een vissersboot en wanneer hij zijn laptop meeneemt stoot zijn tas nog wel eens ergens tegenaan tijdens het vervoer.

CaseLogic heeft ze niet, Belkin heb ik een email gestuurd.

Heeft iemand nog andere suggesties? :?

BOINC stats

Verwijderd

Samsonite had vroeger zulke cases als ik me niet vergis.

De mooiste laptop case zat nog altijd in de 007 kofferset die ze uitbrachten met de release van goldeneye ...

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 16:40
Mocht je niks geschikts kunnen vinden , dan heb ik nog wel een ideetje hoor.

Men nemen een harde koffer(van samsonite oid) doe daar foam in, of hard foam dat je uitsnijd op de maat van de laptop. En voila laptop case is klaar. Kan zeker een paar goede stoten verwerken.

Verder is het maybe een idee, om als je kennis hem meeneemt naar zee dat de laptopcase vastgemaakt kan worden aan de wand d.m.v banden. Immers een vissersschip kan heel wat tekeer gaan met een ruig zeetje :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Topicstarter
Ok bendankt voor de tips, zat zelf ook al aan zoiets te denken maar ik dacht als het er kant en klaar is dan ga ik niet lopen prutsen ;)

BOINC stats

• PIELEPOYE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
ik weet niet of je in de buurt van rotterdam woont want bij correct een grote elektronica warenhuis hebben ze nog steeds van die samsonite koffers in verschillende maten en uitvoeringen

We bring the light and Sound to the party. www.mm-licht-geluid.nl