Hebben meer mensen hier last van? Ik zag gister ineens dat ik een voicemail bericht had (vanmorgen weer). Ik heb die service jaren geleden al uitgezet en dat wil ik graag zo houden. Ik gebruik die telefoon alleen om bereikbaar te zijn en dit lijkt weer een beetje op belazerij, ik wil niet verplicht worden om beltegoed aanteschaffen om iets uittezetten wat ik al uit had staan
misschien dat een belletje met de klantenservice helpt?
* Chillz zat bij DutchTone
Voicemail UIT laten zetten door klantenservice, kwestie van 1 belletje en geregeld
DutchTone ging over in Orange, met als gevolg: m'n Voicemail stond ineens weer aan
Dus ik ging langs in de Orange-shop, die deden 1 belletje naar de klantenservice
En nu staat m'n Voicemail weer gewoon netjes uit
ik zou zomaar denken dat KPN het hetzelfde moet kunnen regelen...
De vraag is of ze het willen...??
elke keer dat jij je Voicemail checked levert hun natuurlijk ook weer centjes op
* Chillz zat bij DutchTone
Voicemail UIT laten zetten door klantenservice, kwestie van 1 belletje en geregeld
DutchTone ging over in Orange, met als gevolg: m'n Voicemail stond ineens weer aan
Dus ik ging langs in de Orange-shop, die deden 1 belletje naar de klantenservice
En nu staat m'n Voicemail weer gewoon netjes uit
ik zou zomaar denken dat KPN het hetzelfde moet kunnen regelen...
De vraag is of ze het willen...??
elke keer dat jij je Voicemail checked levert hun natuurlijk ook weer centjes op
Leeg - Sinds 20180907
Ik kan dus ook geen klantenservice bellen. Vast of met abbo zijn die gratis maar prepaid weer niet
Moet anders idd maar langs zo'n kpn winkel ofzo
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 02:17 ]
correctie dus... Je kan ze wel bellen, maar het kost geld 
tja, dat is dan de overweging die je moet maken
óf voicemail houden
óf even klantenservice bellen (/ morgen bij Primafoon binnenlopen) en kijken of ze niet iets kunnen regelen... niet schieten is altijd mis
tja, dat is dan de overweging die je moet maken
óf voicemail houden
óf even klantenservice bellen (/ morgen bij Primafoon binnenlopen) en kijken of ze niet iets kunnen regelen... niet schieten is altijd mis
Leeg - Sinds 20180907
Gewoon uitzetten met "Oproepdoorschakelingen" toch? Daar hoef je nooit de klantenservices voor te bellen....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wat was dat ook alweer bij hi..
Voicemail uitzetten
Voicemail uitzetten
Lekker dan?Het is niet mogelijk om VoiceMail uit te zetten.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennahz op 04-09-2004 08:43 ]
Hoi Didaaf,Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 01:13:
Hebben meer mensen hier last van? Ik zag gister ineens dat ik een voicemail bericht had (vanmorgen weer). Ik heb die service jaren geleden al uitgezet en dat wil ik graag zo houden. Ik gebruik die telefoon alleen om bereikbaar te zijn en dit lijkt weer een beetje op belazerij, ik wil niet verplicht worden om beltegoed aanteschaffen om iets uittezetten wat ik al uit had staan
Sorry dat het mij gisteren voor jou niet lukte, ik heb daarna nog even gezocht, maar kon echt niks anders vinden.
Bel toch nog maar even de KS: 0900-2005200
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
OMFGDennahz schreef op 04 september 2004 @ 08:42:
Wat was dat ook alweer bij hi..
Voicemail uitzetten
[...]
Lekker dan?
Het kan serieus niet
Nou, dan wordt het nummer porteren en een nieuwe povider zoeken
Hmmz bel eens naar 313, daar kon ik destijds (3 jaar terug) mijn voicemail uitzetten.eamelink schreef op 04 september 2004 @ 09:01:
[...]
OMFG![]()
Het kan serieus niet
Nou, dan wordt het nummer porteren en een nieuwe povider zoeken
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik citeer slechts wat op de site staat.
Volgens mij staat er standaard een voicemail aan van : "Dit is de voicemail van 06-12345678, dit nummer is niet bereikbaar blablbala".
Wel stom als het echt niet kan
Volgens mij staat er standaard een voicemail aan van : "Dit is de voicemail van 06-12345678, dit nummer is niet bereikbaar blablbala".
Wel stom als het echt niet kan
Mooi! Dit is bij mij ook sinds donderdag ofzo, ik vond t al zo vreemd, had het 4 jaar geleden laten blokkeren door de hd... Vind het zwaar irritant, na 3x overgaan springt ie op die $#%@#$ voicemail
Ik wil er graag vanaf maar las idd dat het niet ging... Krijg nu sinds van de week ook de melding bij een telefoontje "doorgeschakelde oproep" 
Via het menu uitschakelen helpt ook niet
Mailtje richting de hd gestuurd dat mocht t niet mogelijk zijn het per direct weer uit te schakelen dat ik een overstap naar Vodafone waag...
Toch belachelijk dat ze je niet eerst informeren over zoiets??
>> sturen jullie ook even wat dreig mailtjes, wellicht dat het helpt
Via het menu uitschakelen helpt ook niet
Mailtje richting de hd gestuurd dat mocht t niet mogelijk zijn het per direct weer uit te schakelen dat ik een overstap naar Vodafone waag...
Toch belachelijk dat ze je niet eerst informeren over zoiets??
>> sturen jullie ook even wat dreig mailtjes, wellicht dat het helpt
edit:
Op vakantie 2 weken geleden was ik ook een paar keer gebeld, kreeg ik ook ineens smsjes dat er voicemail berichten waren. Dus ook daar weer via het menu alles geannuleerd, maar ook dat werkte niet... Vorige week stond er iets heel anders op de hi site, daar stond een of andere *33114... nogwat code om het geheel uit te schakelen. Daarna heeft mn vader mn phone meegenomen naar Duitsland en toen was er geen voicemail meer... Waarom dat die crap dan ineens nu verplicht aanstaat
Op vakantie 2 weken geleden was ik ook een paar keer gebeld, kreeg ik ook ineens smsjes dat er voicemail berichten waren. Dus ook daar weer via het menu alles geannuleerd, maar ook dat werkte niet... Vorige week stond er iets heel anders op de hi site, daar stond een of andere *33114... nogwat code om het geheel uit te schakelen. Daarna heeft mn vader mn phone meegenomen naar Duitsland en toen was er geen voicemail meer... Waarom dat die crap dan ineens nu verplicht aanstaat
[ Voor 28% gewijzigd door marccom op 04-09-2004 11:12 ]
Whoop!
Vroeger (maandje geleden) moest je gewoon 313 bellen en dan kon je je voicemail uitschakelen, maar toen ik het daarnet checkte was de voicemail optie veranderd door nummerweergave
Dat kunnen alleen de abbo's volgens mij. Met prepaid werkte dat hier iig nooit, nu met een Hi25 abbo werkt het wel.AW_Bos schreef op 04 september 2004 @ 08:39:
Gewoon uitzetten met "Oproepdoorschakelingen" toch? Daar hoef je nooit de klantenservices voor te bellen....
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Had je een non-Nokia toestel? Volgens het business center in Gouda (wat nu niet meer bestaat...) kon dat alleen met een Nokia toestel, bij mij heeft dit ook altijd gewerkt... Heb het soms gebruikt voor doorschakelenGlashelder schreef op 04 september 2004 @ 11:16:
[...]
Dat kunnen alleen de abbo's volgens mij. Met prepaid werkte dat hier iig nooit, nu met een Hi25 abbo werkt het wel.
Whoop!
Probeer anders dit eens
##002#
##002#
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Werkt ook niet
Krijg nu na 4x overgaan nog steeds die voicemail
Whoop!
Ik kreeg mijn voicemail ook alleen uitgezet via de klantenservice.
Uitzetten via het menu van mijn Nokia werkte niet.
Ik heb een T-Mobile sim-only abonnement.
Volgens mij is dit gewoon van pesterij van ze, want ik meen me te herinneren dat aanzetten van je voicemail wel gewoon werkt via je telefoon.
Ze hebben tenslotte veel liever dat het aanstaat.
Uitzetten via het menu van mijn Nokia werkte niet.
Ik heb een T-Mobile sim-only abonnement.
Volgens mij is dit gewoon van pesterij van ze, want ik meen me te herinneren dat aanzetten van je voicemail wel gewoon werkt via je telefoon.
Ze hebben tenslotte veel liever dat het aanstaat.
Ok, ik kom net uit de kpn winkel waar ik geen enkele medewerking kreeg. Na herhaaldelijk aandringen kreeg ik een telefoon in mijn handen gedrukt met de klantenservice aan de andere kant waarvan ik ook geen enkele medewerking kreeg. Tot het moment ik wou neerleggen en de man aan de lijn vriendelijk bedankte en vertelde overtestappen. Op dat moment riep de man nog 'meneer meneer' en bood mijn aan 3 euro 50 op mijn kaart bijteschrijven (wanneer??) om de stappen om er voor te zorgen dat men niet meer kan inspreken (uitzetten kan niet meer) door te kunnen lopen. Wel opgelost (waarschijnlijk) maar een beetje jammer allemaal.
Weet al hoe dat kom. KPN heeft een nieuwe Voicemail netwerk online gebracht stond deze week op onze intranet site misschien dat het daardoor kom.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ahhhhhcool0 schreef op 04 september 2004 @ 13:30:
Weet al hoe dat kom. KPN heeft een nieuwe Voicemail netwerk online gebracht stond deze week op onze intranet site misschien dat het daardoor kom.
lekkere service van de Primafoon weerVerwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:21:
Ok, ik kom net uit de kpn winkel waar ik geen enkele medewerking kreeg. Na herhaaldelijk aandringen kreeg ik een telefoon in mijn handen gedrukt met de klantenservice aan de andere kant waarvan ik ook geen enkele medewerking kreeg. Tot het moment ik wou neerleggen en de man aan de lijn vriendelijk bedankte en vertelde overtestappen. Op dat moment riep de man nog 'meneer meneer' en bood mijn aan 3 euro 50 op mijn kaart bijteschrijven (wanneer??) om de stappen om er voor te zorgen dat men niet meer kan inspreken (uitzetten kan niet meer) door te kunnen lopen. Wel opgelost (waarschijnlijk) maar een beetje jammer allemaal.
een maat van me werkt er ook,
zal 'm straks eens vragen hoe het zit met Hi-voicemail
Leeg - Sinds 20180907
Tja, Primafoon Den Helder is niet echt je_van_het. Je had gewoon naar T for Telecom of de Belcompany moeten gaan, net als gisteren.Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:21:
-
Ey ik werk ook bij de Primafoon en ik zal je zeggen dat de mensen van de Primafoon geen blaam hebben.Chillz schreef op 04 september 2004 @ 17:42:
[...]
lekkere service van de Primafoon weer
een maat van me werkt er ook,
zal 'm straks eens vragen hoe het zit met Hi-voicemail
Vandaag heb ik ook drie mensen in de winkel gehad met hetzelfde probleem.
En op dit moment krijg je met 333(voorheen 313) niet de optie om de voicemail uit te zetten. Terwijl de klantenservice zegt dat het wel kan en het informatie systeem ook.
Het kan zijn dat er wat problemen zijn met het overschakelen van de voicamail dienst.
En vergeet niet Primafoon doet de aansluitingen bij klachten hoor je gewoon bij kpn te zijn. Vervelend maar waar.
Wel slim van KPN, lekker alle mensen door verwijzen naar de Primafoon terwijl het een eigen b.v. is.
ik doelde op het eerste stukjeBlijepeen schreef op 04 september 2004 @ 18:17:
Ey ik werk ook bij de Primafoon en ik zal je zeggen dat de mensen van de Primafoon geen blaam hebben.
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 13:21:
Ok, ik kom net uit de kpn winkel waar ik geen enkele medewerking kreeg. Na herhaaldelijk aandringen kreeg ik een telefoon in mijn handen gedrukt...
Leeg - Sinds 20180907
Er is geen discussie mogelijk met de KPN, het enige wat ze zeggen is dat je op de website moet kijken want dáár staat duidelijke informatie (jaaaajaaa, waar dan
)
Voicemail uitschakelen gaat nu niet meer, het is alleen mogelijk de opname van berichten te stoppen. Ook na meermaals vragen waarom dit zonder bekendmaking is ingeschakeld heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Ik heb geen zin meer om nog 30 mailtjes te sturen en nog 5x te bellen.
Ik ga denk ik over op Vodafone, ze bekijken t maar, nu gaat na 3x overgaan mn telefoon op de voicemail waar inmiddels alweer 15 berichten opstaan...(waar ik toch niet naar luister)
Voicemail uitschakelen gaat nu niet meer, het is alleen mogelijk de opname van berichten te stoppen. Ook na meermaals vragen waarom dit zonder bekendmaking is ingeschakeld heb ik nog steeds geen duidelijk antwoord. Ik heb geen zin meer om nog 30 mailtjes te sturen en nog 5x te bellen.
Ik ga denk ik over op Vodafone, ze bekijken t maar, nu gaat na 3x overgaan mn telefoon op de voicemail waar inmiddels alweer 15 berichten opstaan...(waar ik toch niet naar luister)
Whoop!
Aha, vandaar dat ik laatst sinds 6 jaar weer voicemail had 
%^&%$#$%$# hoe komen ze erbij om dat zomaar in te schakelen
* André heeft het net even getest: en ja hoor, voicemail
Als ik ergens een hekel aan heb is het voicemail, hoe kan ik dat nu uit laten zetten dan? Opties op de telefoon werken niet meer.

Nog een edit:
Klacht is onderweg
Edit3:
Geprobeerd om via 333 het uit te schakelen, je kunt er voor zorgen dat na de boodschap geen piep meer komt. Tijdens dat gesprek is ineens mijn geld op
ik doe normaal een half jaar met dat beltegoed.
KPN heeft het goed verpest bij mij
%^&%$#$%$# hoe komen ze erbij om dat zomaar in te schakelen
* André heeft het net even getest: en ja hoor, voicemail
Als ik ergens een hekel aan heb is het voicemail, hoe kan ik dat nu uit laten zetten dan? Opties op de telefoon werken niet meer.
Nog een edit:
Klacht is onderweg
Edit3:
Geprobeerd om via 333 het uit te schakelen, je kunt er voor zorgen dat na de boodschap geen piep meer komt. Tijdens dat gesprek is ineens mijn geld op
KPN heeft het goed verpest bij mij
[ Voor 80% gewijzigd door André op 07-09-2004 15:49 ]
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ik moet nu eerst opwaarderen voordat ik dat kan doen
Heel simpel, gratis zelfservice lijn bellen:
nummer is 313 vanaf je mobiele aansluiting. Daar kun je instellingen voor voicemail en nummerweergave wijzigen. Gaat gewoon via zon stomme pc muts. (zo gaat ut tenminste bij me abo)
Overigens ik denk dat het te maken heeft met de nieuwe voicemails die kpn geactiveerd. Nieuwe menu's en stemmetjes enzo. Mischien dat ze ook geactiveerd zijn allemaal?
nummer is 313 vanaf je mobiele aansluiting. Daar kun je instellingen voor voicemail en nummerweergave wijzigen. Gaat gewoon via zon stomme pc muts. (zo gaat ut tenminste bij me abo)
Overigens ik denk dat het te maken heeft met de nieuwe voicemails die kpn geactiveerd. Nieuwe menu's en stemmetjes enzo. Mischien dat ze ook geactiveerd zijn allemaal?
[ Voor 6% gewijzigd door thefox154 op 08-09-2004 08:21 ]
Zo laat me niet laggen hee. Ik heb die 3,50 van ze ontvangen, je moet dan belachelijk lang naar zon kut bandje luisteren om al die shit intestellen maar de mogelijkheid om dat ding te disabelen.....
Pas na al dat gelul krijg je de mogelijkheid om een afwezigheids melding in te spreken maar tegen die tijd was mijn geld op (ik was er bijna). Ik ga nu naar de shop voor een orange kaart ik heb het gehad met die temijers van de kpn 
Edit:
Net prepaid pakket gehaald van orange. Kost 10 euro waarvan 5 euro beltegoed. Je beld dan om te activeren kosteloos hun klantenservice waar bij het achterlaten van mijn naam en adress nog eens 10 euro xtra op mijn kaart wordt bijgeschreven. Voicemail kon de vriendelijke en behulpzame mevrouw meteen voor me uitzetten en ik hoef nu alleen nog maar de bijgeleverde nummerbehoudkaart intevullen en op te sturen en dan heb ik mijn oude nummer in 10 dagen weer terug, kortom orange TOPPERTJE
Ow enne ook geen gelul meer met beltegoed opmaken binnen een jaar ofzo dat je anders je eigen nummer kwijt raakt en dergelijke, de boel blijft gewoon altijd geldig, klasse
Edit:
Net prepaid pakket gehaald van orange. Kost 10 euro waarvan 5 euro beltegoed. Je beld dan om te activeren kosteloos hun klantenservice waar bij het achterlaten van mijn naam en adress nog eens 10 euro xtra op mijn kaart wordt bijgeschreven. Voicemail kon de vriendelijke en behulpzame mevrouw meteen voor me uitzetten en ik hoef nu alleen nog maar de bijgeleverde nummerbehoudkaart intevullen en op te sturen en dan heb ik mijn oude nummer in 10 dagen weer terug, kortom orange TOPPERTJE
Ow enne ook geen gelul meer met beltegoed opmaken binnen een jaar ofzo dat je anders je eigen nummer kwijt raakt en dergelijke, de boel blijft gewoon altijd geldig, klasse
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 17:10 ]
Ik vind het idd ook niks (wie wel
)...wilde Hi prepay gaan gebruiken (ik heb zo'n gratis simkaartje) maar daar moet ik duidelijk nog ff over nadenken. Eerst voicemail niet uit kunnen zetten en dan lees ik ook nog dat de standaard (sms) afleverrapporten niet werken Verzend Rapport nokia 7610
[ Voor 13% gewijzigd door Ruzor op 08-09-2004 12:57 ]
Ik ben het nu zat
Bel net naar mn voicemail om die shit berichten te wissen, kreeg vandaag weer een stuk of 5 smsjes dat er berichten waren. Ik bel (had nog 1 euro btg), na een hoop geblaat ineens "de verbinding wordt verbroken". Daarna "er is geen btg meer". Handig 
KPN krijgt nog een leuk bedank mailtje van me, ik ga ff kijken wat Vodafone doet, denk dat ik maar gelijk een abonnement neem... (Vodafone/KPN beste bereik hier dus andere geen optie, vriend van me heeft telfort, helemaal weg van en probeert mij t ook aan te smeren, mja halverwege een gesprek valt hij nog wel eens weg...)
Is dit bij Hi abonnementen ook het geval trouwens of kunnen die het wel uitschakelen?
Heeft iemand anders miss een zinnig antwoord gehad per mail of bij de hd (welke overigens ook zeer te wensen over laat ivm wachtten en klantvriendelijkheid...) gekregen?
KPN krijgt nog een leuk bedank mailtje van me, ik ga ff kijken wat Vodafone doet, denk dat ik maar gelijk een abonnement neem... (Vodafone/KPN beste bereik hier dus andere geen optie, vriend van me heeft telfort, helemaal weg van en probeert mij t ook aan te smeren, mja halverwege een gesprek valt hij nog wel eens weg...)
Is dit bij Hi abonnementen ook het geval trouwens of kunnen die het wel uitschakelen?
Heeft iemand anders miss een zinnig antwoord gehad per mail of bij de hd (welke overigens ook zeer te wensen over laat ivm wachtten en klantvriendelijkheid...) gekregen?
edit:
Na hoeveel keer overgaan springt hij bij jullie op die voicemail? Hier de ene keer na 3x overgaan de andere keer na 4x... Veel en veel te snel iig
Na hoeveel keer overgaan springt hij bij jullie op die voicemail? Hier de ene keer na 3x overgaan de andere keer na 4x... Veel en veel te snel iig
[ Voor 11% gewijzigd door marccom op 08-09-2004 18:55 ]
Whoop!
Verwijderd
Heb sinds vandaag een Hi15 abo, meteen voicemail uitgeschakelt en geprobeert. Maar ik heb nergens last van.
Ze weten iig wel hoe ze geld moeten vangen 
Voicemail is toch iets compleet nutteloos. Als mensen mij bellen, dan willen ze me aan de lijn hebben. Zodra ze de voicemail horen verbreken ze de verbinding of spreken een boodschap in in de trant van "bel me terug". Mocht ik ze missen, dan kan ik altijd op m'n telefoon zien wie het was geweest. Maar nu is het na 4x al over.
'Gelukkig' staat er www.hi.nl dat er binnenkort nog meer 'vernieuwingen' komen, dus hopelijk zetten ze de optie er weer in om de voicemail uit te zetten.
Voicemail is toch iets compleet nutteloos. Als mensen mij bellen, dan willen ze me aan de lijn hebben. Zodra ze de voicemail horen verbreken ze de verbinding of spreken een boodschap in in de trant van "bel me terug". Mocht ik ze missen, dan kan ik altijd op m'n telefoon zien wie het was geweest. Maar nu is het na 4x al over.
'Gelukkig' staat er www.hi.nl dat er binnenkort nog meer 'vernieuwingen' komen, dus hopelijk zetten ze de optie er weer in om de voicemail uit te zetten.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
/me *** UPDATE *** *
Een vriend van me gaf me net een stukje tekst met daarin de code
**004*33306#
Als je dit intoetst krijg je na 5x overgaan de "opschakeltonen" van KPN, ofwel 3* piep en dus GEEN voicemail meer...
Het begin is er... nu nog gewoon terug naar de oude instelling, gewoon 20* overgaan zonder gepiep of voicemail...
Reageer aub ff indien je hiermee nog rare dingen merkt
**004*33306#
Als je dit intoetst krijg je na 5x overgaan de "opschakeltonen" van KPN, ofwel 3* piep en dus GEEN voicemail meer...
Het begin is er... nu nog gewoon terug naar de oude instelling, gewoon 20* overgaan zonder gepiep of voicemail...
Whoop!
Mm, wat je nu doet is een omleiding maken naar een niet bestaand nummer. Die 33306 is het nummer waar naar omgeleid moet worden en dat bestaat niet.marccom schreef op 08 september 2004 @ 19:31:
/me *** UPDATE *** *
**004*33306#
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Je bent wel van die irri voicemail afDaedalus schreef op 08 september 2004 @ 21:30:
[...]
Mm, wat je nu doet is een omleiding maken naar een niet bestaand nummer. Die 33306 is het nummer waar naar omgeleid moet worden en dat bestaat niet.
Whoop!
Dat is wel zo, maar ik wel liever dat m'n telefoon gewoon net zo vaak overgaat totdat ik of de persoon aan de andere kant het zat is. iig is dit mooie tijdelijk oplossing, maar ik hoop toch echt dat binnenkort de mogelijkheid komt om de voicemail uit te zetten.
Je voicemail staat altijd aan, alleen je schakelt de doorschakeloptie als je niet bereikbaar bent aan of uit.
Je hebt naast je telefoonnummer ook een voicemailboxnummer waarmee je direct je voicemail krijgt. Dit werkt ook als je je voicemail uitgeschakeld hebt. Je hebt dus kans dat iemand hiernaartoe gebeld heeft.
<beetje offtopic>
Je voicemailboxnummer bel je ook als je je voicemail vanuit het buitenland of van een externe telefoon wilt afluisteren en dan zodra je verbinding hebt kun je met een * en je wachtwoord inloggen.
</beetje offtopic>
Je hebt naast je telefoonnummer ook een voicemailboxnummer waarmee je direct je voicemail krijgt. Dit werkt ook als je je voicemail uitgeschakeld hebt. Je hebt dus kans dat iemand hiernaartoe gebeld heeft.
<beetje offtopic>
Je voicemailboxnummer bel je ook als je je voicemail vanuit het buitenland of van een externe telefoon wilt afluisteren en dan zodra je verbinding hebt kun je met een * en je wachtwoord inloggen.
</beetje offtopic>
Net even in Gouda geweest bij de Primafoon winkel... Ik begon over hi prepaid, zegt die man gelijk "ah, voicemail zeker" 
Ze hebben al veel klachten gehad en ze kunnen er niets aan doen... Het enige wat die man adviseerde was een brief naar KPN sturen, misschien dat dat iets zou helpen. Mja, dat denk ik dus niet.
Gelijk ff langs Vodafone shop gelopen alleen die zijn wel erg prijzig
Hmmmz dan toch maar kijken voor KPN abonnement, of krijg je daar die voicemail ook weer na 5* overgaan?
Ze hebben al veel klachten gehad en ze kunnen er niets aan doen... Het enige wat die man adviseerde was een brief naar KPN sturen, misschien dat dat iets zou helpen. Mja, dat denk ik dus niet.
Hmmmz dan toch maar kijken voor KPN abonnement, of krijg je daar die voicemail ook weer na 5* overgaan?
Whoop!
Stap gewoon over naar telford of orange man, die bereikbaarheids problemen waren er volgens mij alleen in de begin dagen. Ik merk er echt niets van hoor.marccom schreef op 09 september 2004 @ 12:30:
Net even in Gouda geweest bij de Primafoon winkel... Ik begon over hi prepaid, zegt die man gelijk "ah, voicemail zeker"
Denk maar aan de voordelen, beltegoed blijft houdbaar, voicemail kan gewoon uit, je kunt zelfs wappen als je wilt, kan ook niet met hi, meer mogelijkheden om optewaarderen, gewoon beter dus maar het is jouw keus.
Waarom heb je geen starterspakket bij mij gekocht?Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 14:18:
[...]
Stap gewoon over naar telford of orange man, die bereikbaarheids problemen waren er volgens mij alleen in de begin dagen. Ik merk er echt niets van hoor.
Denk maar aan de voordelen, beltegoed blijft houdbaar, voicemail kan gewoon uit, je kunt zelfs wappen als je wilt, kan ook niet met hi, meer mogelijkheden om optewaarderen, gewoon beter dus maar het is jouw keus.
Wel met je probleem bij mij komen, maar niks kopen he?
-
Als ik wist in welke winkel je stond had ik graag mijn tientje bij jouw uitgegevenGinz schreef op 09 september 2004 @ 14:25:
[...]
Waarom heb je geen starterspakket bij mij gekocht?
Wel met je probleem bij mij komen, maar niks kopen he?
Edit:
Ik denk dat je mij voor een ander houdt. Topic nog maar ff terug gelezen en zag dat je eerder al ''Tja, Primafoon Den Helder is niet echt je_van_het. Je had gewoon naar T for Telecom of de Belcompany moeten gaan, net als gisteren.''. Ik ben helemaal nooit in die winkels geweest joh
Edit2:
Nee ik was het echt niet, ik ben alleen in de primafoon geweest.
Orange kaartje had ik later bij logitel vandaan gehaald daar was het op dat moment nl het rustigst, ik was dus wel bij je in de buurt
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 16:39 ]
Was jij niet afgelopen week in een telecom winkel geweest en heeft daar jou iemand proberen te helpen die het ook niet lukte om de voicemail voor jou uit te zetten?Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 14:33:
[...]
Als ik wist in welke winkel je stond had ik graag mijn tientje bij jouw uitgegeven
Edit:
Ik denk dat je mij voor een ander houdt. Topic nog maar ff terug gelezen en zag dat je eerder al ''Tja, Primafoon Den Helder is niet echt je_van_het. Je had gewoon naar T for Telecom of de Belcompany moeten gaan, net als gisteren.''. Ik ben helemaal nooit in die winkels geweest joh
Het zou natuurlijk gewoon kunnen dat het toeval is, maar......
... Die dag kreeg ik een klant in de winkel die al een x aantal jaren zijn voicemail uit had staan, en nu opeens zijn voicemail weer aan staat. Ik ben een tijdje voor die klant bezig geweest, het is mij niet geluk. Nou kwam ik die dag thuis, en zie ik een topic met een probleem over het uitzetten van zijn KPN Voicemail geopend door iemand die ook in Den Helder woont.
Maarja, het kan natuurlijk gewoon toeval zijn
-
bron: www.hi.nlLet op:
Voor een aantal Prepay klanten die Voicemail niet in gebruik hadden is om technische redenen de Voicemail op 1 september aangezet. Dit in verband met verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail. Voor deze klanten geldt het volgende:
Mocht je alsnog geen gebruik willen maken van de verbeterde voicemail dan kun je de voicemail als volgt uitzetten:
* bel 333
* kies in het hoofdmenu optie 2 (Welkomstboodschappenmenu)
* kies vervolgens optie 4, 'Afwezigheidsmelding'
* spreek een tekst in waarin je aangeeft dat je VoiceMail uitstaat. Bellers krijgen niet meer een piep na dit bericht en kunnen geen VoiceMailbericht achterlaten
* toets 2 om de Afwezigheidsmelding aan te zetten
De kosten die je hiervoor maakt worden automatisch teruggeboekt op je PrePay tegoed. De mogelijkheid voor bellers om bij jou een bericht achter te laten is daarmee uitgeschakeld.
Dit heb ik van de Hi-site...maar een beetje onzin. Waarom kun je 'm niet gewoon uitzetten, maar moet er zo'n afwezigheidsmelding komen? Wat heeft dat voor een nut. Slecht geregeld, dit is niet uitzetten maar een halve oplossing.
Net zoals dit, wat is dit voor een onzin? Bij alle providers kun je gewoon afleverrapporten ontvangen als je dat insteld in je toestel, behalve bij Hi.Vraag
Kan ik een afleverrapport ontvangen na het versturen van een sms-bericht?
Antwoord
Wil je een afleverrapport ontvangen van een sms'je? Zet *0# vóór het sms-bericht dat je wilt versturen.
Let op: met Hi PrePay kun je geen afleverrapport ontvangen.
Ik ga even kijken welke providers er mee zijn gegaan met die sms verlaging, want ik denk toch niet dat ik Hi gaan nemen.
[ Voor 27% gewijzigd door Ruzor op 12-09-2004 11:23 ]
Iemand Kassa (NED3) gezien vanavond? Ze hadden het over deze klacht.
http://kassa.vara.nl/port...ssa_artikel&number=600837
Een pessimist is een realistische optimist
Ruzor;
Waarom kun je 'm niet gewoon uitzetten, maarmoet er zo'n afwezigheidsmelding komen? Wat heeft dat voor een nut.
Kassa;
Dus de beller kan weliswaar geen boodschap achterlaten, maar betaalt wel voor het afluisteren van de afwezigheidsmelding.
KPN;
Dit in verband met verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail.
Zullen we het gewoon maar op ordinair zakkenvullen houden......boycotten die gasten.
Waarom kun je 'm niet gewoon uitzetten, maarmoet er zo'n afwezigheidsmelding komen? Wat heeft dat voor een nut.
Kassa;
Dus de beller kan weliswaar geen boodschap achterlaten, maar betaalt wel voor het afluisteren van de afwezigheidsmelding.
KPN;
Dit in verband met verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail.
Zullen we het gewoon maar op ordinair zakkenvullen houden......boycotten die gasten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 00:02 ]
Toevallig gezien ja!! Laatst hadden ze hem bij mij idd aangezet zonder dat ik het wist... nu ff in de gaten houden of ik daadwerkelijk het geld terug gestort krijg binnen 2 wekenBAVAROIS schreef op 11 september 2004 @ 21:05:
Iemand Kassa (NED3) gezien vanavond? Ze hadden het over deze klacht.
lol @ icons 
Nou ik weet het in ieder geval wel, ik verkoop die simcard van Hi (hoop dat ik er nog geld voor krijg) en koop een simcard van Telfort. Een stuk goedkoper en volgens mij valt het met het mindere bereik nog wel mee. Moet nog wel even vragen of je idd de voicemail kan uitzetten daarbij, maar iig is de voicemail afluisteren gratis.
Jammer, slechte actie van KPN. En wie zit er nou te wachten op een "verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail"
Nou ik weet het in ieder geval wel, ik verkoop die simcard van Hi (hoop dat ik er nog geld voor krijg) en koop een simcard van Telfort. Een stuk goedkoper en volgens mij valt het met het mindere bereik nog wel mee. Moet nog wel even vragen of je idd de voicemail kan uitzetten daarbij, maar iig is de voicemail afluisteren gratis.
Jammer, slechte actie van KPN. En wie zit er nou te wachten op een "verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail"
Je Hi simcard krijg je niks meer voor, KPN deelt die dingen toch gratis uit tegenwoordig of is dat alweer afgelopen...Ruzor schreef op 12 september 2004 @ 11:30:
lol @ icons
Telfort... hmmz, een vriend van me, [digidude] heeft zo'n abonnement en soms valt hij half weg... hij probeert mij er ook op over te krijgen ivm de veel goedkopere tarieven, maar ik zet er voor nu nog vraagtekens bij... wil ook binnen kunnen bellen
Tja het is gewoon een actie van de KPN om geld te verdienen, of je nou wilt of niet... Voicemail was iig het eerste wat ik uit gezet heb na aankoop van mijn telefoon, ik zou dus niet weten of het verbeterd is tov van de vorige situatie... Ik blijf het een waardeloos systeem vinden, degene die me nodig heeft belt nog maar eens
Mja, begrijp er dus uit dat het met een Hi abonnement ook niet uitkan... Ik was nog wel van plan daarop over te stappen
Heb nog even gekeken naar de voorwaarden/tarieven van Vodafone maar daar word ik weinig beter van... Zijn ze gewoon zo duur
Whoop!
3 x raden hoe ik aan die simcard kwammarccom schreef op 12 september 2004 @ 12:48:
Je Hi simcard krijg je niks meer voor, KPN deelt die dingen toch gratis uit tegenwoordig of is dat alweer afgelopen...
Ik ken iemand die Telfort prepaid gebruikt hier en ze heeft er gewoon bereik mee en tot nu toe nog geen problemen gehad. Ze belt alleen niet zo veel, ik zal 's vragen of ze binnen ook bereik heeft. Ik zag ook op de Telfort site dat je de voicemail gratis kon uitzetten idd.Telfort... hmmz, een vriend van me, [digidude] heeft zo'n abonnement en soms valt hij half weg... hij probeert mij er ook op over te krijgen ivm de veel goedkopere tarieven, maar ik zet er voor nu nog vraagtekens bij... wil ook binnen kunnen bellenVolgens hem kan de voicemail bij Telfort wel uitgezet worden.
Dat probleem had ik dus ook, ik heb nu Vodafone, maar die is idd gewoon duur (iig met prepaid) zeker nu de sms'jes bij anderen rond de 9 eurocent liggen. Daarom wilde ik naar Hi overstappen, maar dat doe ik dus niet meer. Ik hoop dus dat ik met Telfort gewoon bereik heb, misschien kan ik wat regelen dat als ik slecht bereik heb de simcard weer kan inleveren. Zag ook ergens iets staan op hun website van "Niet goed, geld terug"...even kijken wat dat was.Heb nog even gekeken naar de voorwaarden/tarieven van Vodafone maar daar word ik weinig beter van... Zijn ze gewoon zo duurVerder zit ik niet op anderen dan Vodafone/KPN te wachten gezien het bereik enzo...
Heb even op de Telfort site gekeken, zier er wel goed uit. Gratis nummerbehoud en ze hadden ook een test van de consumentenbond van dit jaar wat betreft bereik en daar bleek het dat het verschil tussen de providers eigenlijk alleen tussen de tarieven en klantenservice ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door Ruzor op 12-09-2004 13:13 ]
Op bellen.com is het onderstaande verschenen:
KPN vergoedt kosten uitzetten voicemail
De voicemail van Hi prepaid is vernieuwd. Per 1 september j.l. staat de voicemail van Hi en KPN PrePay klanten standaard aan. Wie hier geen gebruik van wil maken, kan een afwezigheidsmelding aanzetten. De kosten die hiervoor gemaakt worden, zullen automatisch worden teruggeboekt op het beltegoed. Dit heeft KPN toegezegd n.a.v. klachten over de nieuwe service.
Sinds 23 augustus biedt voicemail behalve als antwoordapparaat meer mogelijkheden. Voortaan kan men tijdens het beluisteren van zijn voicemail met behulp van de toetsen het berichtenmenu bedienen. Zo kan het bericht een eindje teruggespoeld worden, gewist of de inspreker van de boodschap automatisch teruggebeld worden. Binnenkort komen er nog meer vernieuwingen, zo kondigt KPN op de Hi website aan.
Niet alle prepaidklanten zijn ingenomen met deze vernieuwingen. Met name niet omdat KPN per 1 september de voicemail van de HI en KPN PrePay klanten standaard aangezet heeft zonder mensen hierover te informeren. Bellen.com ontving de afgelopen week een aantal klachten van klanten die geen voicemail willen, omdat het afluisteren daarvan geld kost. Er is een forumdiscussie gestart over dit onderwerp, zelfs met een 'antidotum tegen KPN's melkkoe die VoiceMail heet...' De voicemail is weliswaar uit te zetten via het voicemail menu (333), maar ook dat kost geld! En compleet uitzetten is niet mogelijk. Op de vraag hoe VoiceMail uitgezet kon worden stond:
Heb je PrePay dan kun je VoiceMail uitzetten door te bellen naar 333 en in het Welkomstboodschappenmenu (dit is optie 2 in het hoofdmenu) te kiezen voor de 'Afwezigheidsmelding'. Je spreekt een tekst in waarin je aangeeft dat de VoiceMail uitstaat. Bellers krijgen niet meer een piep na dit bericht en kunnen geen VoiceMailbericht achterlaten.
Wie geen voicemail wil ontvangen moet dus een boodschap (afwezigheidsmelding) inspreken. Dus de beller kan weliswaar geen boodschap achterlaten, maar betaalt wel voor het afluisteren van de afwezigheidsmelding. Bovendien kost het aanzetten van de afwezigheidsmelding de nodige euro’s aan beltegoed. Alleen mondige klanten die hierover gingen klagen bij KPN kregen dit geld teruggestort.
Het consumentenprogramma Vara's Kassa besteedde hier zaterdagavond aandacht aan en heeft contact opgenomen met KPN. Inmiddels heeft het telefoonbedrijf toegezegd alle PrePay klanten die geen voicemail willen de gemaakte / te maken kosten te vergoeden. De vergoeding zal binnen twee weken automatisch worden teruggeboekt op het PrePay beltegoed.
Op de website van Hi is het antwoord hoe de voicemail uitgeschakeld kan worden, aangevuld met de volgende opmerking:
Let op:
Voor een aantal Prepay klanten die Voicemail niet in gebruik hadden is om technische redenen de Voicemail op 1 september aangezet. Dit in verband met verbeterde en uitgebreide dienstverlening van Voicemail. Voor deze klanten geldt het volgende:
Mocht je alsnog geen gebruik willen maken van de verbeterde voicemail dan kun je de voicemail als volgt uitzetten:
bel 333
kies in het hoofdmenu optie 2 (Welkomstboodschappenmenu)
kies vervolgens optie 4, 'Afwezigheidsmelding'
spreek een tekst in waarin je aangeeft dat je VoiceMail uitstaat. Bellers krijgen niet meer een piep na dit bericht en kunnen geen VoiceMailbericht achterlaten
toets 2 om de Afwezigheidsmelding aan te zetten
De kosten die je hiervoor maakt worden automatisch teruggeboekt op je PrePay tegoed. De mogelijkheid voor bellers om bij jou een bericht achter te laten is daarmee uitgeschakeld.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Gatver de gatver.
Ik had mijn gratis hi omgezet naar kpn en heb het ook
Kun je het prepaid nummer ook overzetten naar een andere simkaart?
Ik heb bijna mijn orange abbo 1 jaar opgespaard en wil deze prepaid maken (ivm diefstal haat ik abbo's).
Kan ik dit kpn nummer dan over laten zetten op de orange kaart?
Het is namelijk een erg mooi nummer
Ik had mijn gratis hi omgezet naar kpn en heb het ook
Ik heb bijna mijn orange abbo 1 jaar opgespaard en wil deze prepaid maken (ivm diefstal haat ik abbo's).
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 15:06 ]
Nummer porteren mag altijd, dat zijn ze verplicht geloof ik zelfsVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:06:
Gatver de gatver.
Ik had mijn gratis hi omgezet naar kpn en heb het ook![]()
Verwijderd
En dat nummer porteren kan ik gewoon aanvragen bij Kpn?
Want ik word ook niet goed van die voicemail. En ook sms-aflever-berichtjes zitten er niet in voor mij.
Want ik word ook niet goed van die voicemail. En ook sms-aflever-berichtjes zitten er niet in voor mij.
Verwijderd
Heb net de klantenservice gebeld met deze vraag en antwoorden dat het verschilt op het tijdstip van afsluiting van je nummer. KPN behoud nl. de algemene voorwaarden en pas bij verlenging of wijziging wordt deze omgezet. hierdoor hoeven ze niemand af te kopen of bang te zijn dat mensen het abbo afzeggen. nadeel is wel dat het per aansluiting scheelt, welke voorwaarden je hebt.
voorbeeld:
Hi klant voor 3 jaar >>>voorwaarden versie 1
Hi klant voor 1 jaar>>voorwaarden versie 1.1
Thats all Folks!
Het gaat hierbij wel om de abbo versie natuurlijk
voorbeeld:
Thats all Folks!
Het gaat hierbij wel om de abbo versie natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:36 ]
Ik ben sinds 2000 Hi prepaid klant en sinds die tijd heb ik nooit last gehad van irri voicemail... De hd van KPN kon me niet verder helpen dan een afwezigheidsmelding, wat ik ook onzin vind... Hij springt er veel te snel op! Ben benieuwd hoe lang t nog duurt voordat de KPN actie onderneemt en de oude situatie hersteld, gewoon zonder onzin 30x overgaan en dan de melding "niet bereikbaar" oid...Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:19:
Heb net de klantenservice gebeld met deze vraag en antwoorden dat het verschilt op het tijdstip van afsluiting van je nummer. KPN behoud nl. de algemene voorwaarden en pas bij verlenging of wijziging wordt deze omgezet. hierdoor hoeven ze niemand af te kopen of bang te zijn dat mensen het abbo afzeggen. nadeel is wel dat het per aansluiting scheelt, welke voorwaarden je hebt.
voorbeeld:
Thats all Folks!
Ben er ondertussen nog niet helemaal uit welk abonnement ik moet nemen
Whoop!
Ik ben al KPN Prepaid klant sinds 1998 en nog nooit voicemail gehad, en nu moet ik haasten en rennen naar mijn telefoon om hem op te nemen voordat hij naar de voicemail gaat.
Laten ze het dan iig zo maken dat hij wel eerst 30 keer overgaat.
Laten ze het dan iig zo maken dat hij wel eerst 30 keer overgaat.
[ Voor 17% gewijzigd door André op 13-09-2004 16:06 ]
Ja, dat kan makkelijk. Dat moet je bij Orange aanvragen, deze porteren dan gratis het nummer van KPN naar Orange.Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 15:06:
Gatver de gatver.
Ik had mijn gratis hi omgezet naar kpn en heb het ook![]()
Nummerbehoud
Nummerbehoud binnen 10 werkdagen vanaf 1 oktober 2003
De OPTA heeft de regelgeving voor nummerbehoud in Nederland vanaf 1 oktober 2003 gewijzigd. Volgens de nieuwe regelgeving moeten aanbieders de klant de gelegenheid geven om het nummer mee te nemen naar een andere aanbieder binnen 10 werkdagen. Dit betekent dat je bij Orange je nummer binnen 10 werkdagen kunt meenemen naar een andere aanbieder. Andersom kunnen wij binnen 10 werkdagen je vertrouwde nummer van je vorige aanbieder overnemen. Informeer wel eerst bij je huidige aanbieder of deze het nummer binnen 10 werkdagen vrijgeeft.
[/i]Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen naar Orange?[/i]
Een aanvraagformulier voor nummerbehoud vind je in het Welkomstpakket dat je krijgt bij Orange Free, Orange Smart of Orange Ready. Natuurlijk kun je voor een aanvraag tot nummerbehoud ook terecht bij alle Orange verkooppunten of op mijn Orange. Let op: Het nummer bij je vorige aanbieder moet nog wel aangesloten zijn op het moment dat wij je aanvraag verwerken. Helaas is het niet mogelijk om een reeds afgesloten nummer te behouden. Je kunt ook inloggen bij mijn Orange en daar het on line aanvraagformulier invullen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn nummer kan gebruiken bij Orange
Dat bepaal je in principe zelf. Standaard kun je binnen 10 werkdagen, nadat wij jouw nummerbehoud aanvraag hebben ontvangen, via het Orange netwerk bellen en gebeld worden op jouw vertrouwde nummer. Dit is ongeacht de looptijd van het contract bij je vorige aanbieder of eventuele opzegtermijnen. Daarnaast heb je de mogelijkheid de aanvraag uit te laten voeren op een specifieke datum of aan het einde van het contract bij je vorige aanbieder.
Moet ik mijn huidige aansluiting eerst opzeggen?
Nee, wanneer wij je aanvraag voor nummerbehoud hebben ontvangen, kunnen wij de aansluiting bij je vorige aanbieder opzeggen. Indien je een abonnement hebt, bestaat de mogelijkheid dat je van je vorige aanbieder een eindfactuur krijgt. Op deze eindfactuur worden uitstaande gesprekskosten, eventueel resterende contractduur of opzegtermijn in rekening gebracht.
Mocht je je aansluiting al opgezegd hebben, dan kun je alsnog je aanvraag voor nummerbehoud bij ons inleveren. Het nummer bij je vorige mobiele aanbieder moet nog wel aangesloten zijn op het moment dat wij je aanvraag verwerken. Helaas is het niet mogelijk om een reeds afgesloten nummer te behouden.
Ik denk dat dat nog flink kan tegenvallen, ze wekken iig niet de indruk dat ze dat gaan veranderen. Ik heb het niet afgewacht en heb een Telfort simcard gekocht. Meteen gratis de voicemail uitgezet natuurlijkmarccom schreef op 13 september 2004 @ 16:03:
[...]
Ben benieuwd hoe lang t nog duurt voordat de KPN actie onderneemt en de oude situatie hersteld, gewoon zonder onzin 30x overgaan en dan de melding "niet bereikbaar" oid...
[ Voor 8% gewijzigd door Ruzor op 13-09-2004 16:15 ]
Verwijderd
Krijg ik vandaag telefoon van me vader, wat denk je, heeft hij een kpn prepaid toestel lopen halen
Ik heb hem al duizend keer gezegd om bij mij eerst te informeren voordat hij iets gaat kopen
de tv afstandbediening wordt hem vaak al te veel laat staan andere electronica.
Dus lekker door de verkoper ingepakt
Sponsoren we die onzin ook nog van kpn
Ik heb hem al duizend keer gezegd om bij mij eerst te informeren voordat hij iets gaat kopen
Dus lekker door de verkoper ingepakt
Sponsoren we die onzin ook nog van kpn
Krijg net een smsje met hetvolgende;
"Ter vergoeding van de kosten voor het uitzetten van je VoiceMail is je beltegoed opgewaardeerd met 3,50 euro. Vriendelijke groeten van Hi."
Nu krijg ik na 5x overgaan of wanneer de tel uitstaat * Piep piep piep
1 stap verder dus. Als je de code **004*33306# niet gebruikt krijg je nog wel de afwezigheidsmelding, hiervoor betaald de beller nog kosten dus lijkt me handig als je de code intoetst
Nu nog terug naar de oude situatie... Mja, wanneer zou KPN gaan luisteren naar klanten ipv andersom...
"Ter vergoeding van de kosten voor het uitzetten van je VoiceMail is je beltegoed opgewaardeerd met 3,50 euro. Vriendelijke groeten van Hi."
Nu krijg ik na 5x overgaan of wanneer de tel uitstaat * Piep piep piep
1 stap verder dus. Als je de code **004*33306# niet gebruikt krijg je nog wel de afwezigheidsmelding, hiervoor betaald de beller nog kosten dus lijkt me handig als je de code intoetst
Nu nog terug naar de oude situatie... Mja, wanneer zou KPN gaan luisteren naar klanten ipv andersom...
edit:
trouwens, het is wel iets vooruitgegaan, mn tel gaat nu 5x over ipv 4
trouwens, het is wel iets vooruitgegaan, mn tel gaat nu 5x over ipv 4
edit:
hihi
zie de hot items op de hi site: http://www.hi.nl/vragen/hot_issues.asp
Heb je VoiceMail en wil je er geen gebruik van maken? Kijk bij deze veelgestelde vraag.
Wat raar nou dat dit een veelgestelde vraag is...
Misschien een aanwijzing voor de KPN
hihi
Heb je VoiceMail en wil je er geen gebruik van maken? Kijk bij deze veelgestelde vraag.
Wat raar nou dat dit een veelgestelde vraag is...
[ Voor 29% gewijzigd door marccom op 24-09-2004 16:19 ]
Whoop!
Hoppa:
• Voicemail aan
• Voicemail uit, afwezigheidsmelding aan
• Voicemail uit
KPN luistert toch naar zijn klanten, en net op tijd ook. Ik zou na 6 tevreden jaren net overstappen maar dat doe ik nu toch maar niet.
Vanaf dan kunnen we dus kiezen:Uiterlijk 1 november 2004 verwacht KPN de mogelijkheid om VoiceMail volledig uit te schakelen gereed te hebben.
• Voicemail aan
• Voicemail uit, afwezigheidsmelding aan
• Voicemail uit
KPN luistert toch naar zijn klanten, en net op tijd ook. Ik zou na 6 tevreden jaren net overstappen maar dat doe ik nu toch maar niet.
De bron maar even ter geloofwaardigheid 
Gaat de "doorschakeling" nu na 5x overgaan/30 seconden er ook vanaf?
Whoop!
Ja, als je de voicemail uitschakeld kan hij ook niet meer doorschakelen.marccom schreef op 18 oktober 2004 @ 16:29:
De bron maar even ter geloofwaardigheid
Ha, eindelijk. Was al bijna op zoek gegaan naar een andere provider. Wel vreemd trouwens dat je 12339 moet bellen om 'm uit te zetten, en niet gewoon 333.
Hi-Prepay:Daedalus schreef op 18 oktober 2004 @ 18:12:
Ha, eindelijk. Was al bijna op zoek gegaan naar een andere provider. Wel vreemd trouwens dat je 12339 moet bellen om 'm uit te zetten, en niet gewoon 333.
ok, ik heb het net ff geprobeerd, dit werkt dus al. Op de site stond dat je eerst door een menu heen moest, maar zelfs dat hoefde niet meer
Je belt nu, kan zijn dat je ff een keer moet wachten, daarna hoor je de blikken stem zeggen: "Binnen een paar minuten wordt uw voicemail uitgeschakeld. Dit gesprek was gratis. De verbinding wordt verbroken." en nog een melding van je beltegoed.
Nu nog ff een kwaad mailtje sturen dat ik wel bijzonder pissed off ben dat ik €5,- beltegoed verstookt heb aan het instellen van iets wat ik niet eens wilde hebben, en nu maar overweeg naar een andere provider over te stappen. Benieuwd hoe ze daarop reageren
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Ze reageren niet op dat soort mailtjes... Bel ze over dat btg, dat kunnen ze wel regelen.Freakertje schreef op 30 oktober 2004 @ 21:20:
[...]
Hi-Prepay:
ok, ik heb het net ff geprobeerd, dit werkt dus al. Op de site stond dat je eerst door een menu heen moest, maar zelfs dat hoefde niet meer
Je belt nu, kan zijn dat je ff een keer moet wachten, daarna hoor je de blikken stem zeggen: "Binnen een paar minuten wordt uw voicemail uitgeschakeld. Dit gesprek was gratis. De verbinding wordt verbroken." en nog een melding van je beltegoed.
Nu nog ff een kwaad mailtje sturen dat ik wel bijzonder pissed off ben dat ik €5,- beltegoed verstookt heb aan het instellen van iets wat ik niet eens wilde hebben, en nu maar overweeg naar een andere provider over te stappen. Benieuwd hoe ze daarop reageren
Whoop!
Gisteren ook even naar 12339 gebeld en na een klein minuutje zou mijn voicemail uitgeschekeld zijn 
Vanohctend kreeg ik telefoon terwijl ik in gesprek was, en ja hoor, hij ging rustig 20 keer over zodat ik hem alsnog op kon pakken ipv dat ik hem binnen 5 keer al op moest nemen
Vanohctend kreeg ik telefoon terwijl ik in gesprek was, en ja hoor, hij ging rustig 20 keer over zodat ik hem alsnog op kon pakken ipv dat ik hem binnen 5 keer al op moest nemen
Pagina: 1