[Distributed Folding] Einde project nadert; wat nu

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 241 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 100386

Theadalus schreef op 18 september 2004 @ 00:40:
Van wat ik begrepen heb, gaan de FreeDC'ers allemaal naar D2OL

Misschien niet onverstandig om daar wat }:O heen te zetten ;)
Allemaal . . . :o incluis FoBot en Beth133 :shock: ???

Dan moeten we idd even wat schuiven met power.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 18-09-2004 02:41 ]

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 20:12

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 100386 schreef op 18 september 2004 @ 02:33:
[...]

Allemaal . . . :o incluis FoBot en Beth133 :shock: ???

Dan moeten we idd even wat schuiven met power.
:) voordat Free-DC bij D2OL een bedreiging gaan vormen duurt het denk ik nog wel effe. Ze mogen zelfs hopen dat ze de productie van DPC evenaren...

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06 21:14

JustDutch

was ambtenaar :)

Marcelloz schreef op 18 september 2004 @ 09:33:
[...]

:) voordat Free-DC bij D2OL een bedreiging gaan vormen duurt het denk ik nog wel effe. Ze mogen zelfs hopen dat ze de productie van DPC evenaren...
En mochten ze ooit een bedreiging vormen, dan stampen we ze plat! :+

Forza Mucca

Anoniem: 69882

Zelf ga ik voor F@H of UD-Grid, ik heb een beetje zitten lezen over the Rothberg Institute wat TSC en D2OL doet, maar dit zit me niet lekker,

"The Rothberg Institute for Childhood Diseases is a non-profit research institute devoted to discovering, developing and commercializing novel chemical and biological entities for the treatment of Tuberous Sclerosis and other orphan childhood diseases."

en dan met name "developing and commercializing".

De universiteiten zijn misschien ook niet vies van commercie maar dit is voor mij net iets te veel, oja mocht je willen weten waar het staat: http://www.childhooddiseases.org/jobs.html

Nog FF Dee/effe en dan F@H of UD-Grid maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Just my 2 eurocent

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 69882 op 18-09-2004 21:17 ]

Anoniem: 28168

Anoniem: 69882 schreef op 18 september 2004 @ 21:14:
Zelf ga ik voor F@H of UD-Grid, ik heb een beetje zitten lezen over the Rothberg Institute wat TSC en D2OL doet, maar dit zit me niet lekker,

"The Rothberg Institute for Childhood Diseases is a non-profit research institute devoted to discovering, developing and commercializing novel chemical and biological entities for the treatment of Tuberous Sclerosis and other orphan childhood diseases."

en dan met name "developing and commercializing".

De universiteiten zijn misschien ook niet vies van commercie maar dit is voor mij net iets te veel, oja mocht je willen weten waar het staat: http://www.childhooddiseases.org/jobs.html

Nog FF Dee/effe en dan F@H of UD-Grid maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Just my 2 eurocent
Ik denk dat ze met "commercializing" bedoelen: het in de omloop brengen van de ontdekte medicijnen zodat ze bereikbaar worden voor het publiek. Je kan wel een medicijn uitvinden, maar als je het dan niet in omloop brengt dan heeft niemand er iets aan. :) Als je verder leest op die site merk je vanzelf dat ze geen commerciële instelling hebben, maar een maatschappelijke :)
Pagina: 1 2 Laatste