Toon posts:

Acer TM 4001WLMi_ATI =VersuS= amd 2000+ 256 gf4 mx 64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na heel wat wikken en wegen ga ik voor de acer TM 4001WLMi_ATI. Momenteel heb ik een amd 2000+ 256ddr gf4 64mx (desktop). Nu mijn vraag is gaat de acer beter presteren dan mijn desktop? Want van mijn moeder moet ik alles van de pc gooie en gamen en school werk (grafishe programmas) op mijn laptop doen.
Betere prestaties is leuk mee genomen en ongeveer dezelfde prestaties is ook geen prob. maar hij gaat toch hopelijk niet slechter presteren?
Ik kan nog steeds niet goed aan die pentium-m toestanden uit. Dus daarom vraag ik het even voor de zekerheid dat ik zeker geen miskoop doe.

dank bij voorbaat

ps ik ga die acer upgraden tot 1gig ram.

Verwijderd

Ik heb sinds maandag een 8003 (1,6 Ghz 725, 512mb, 60GB @ 4200rpm) met 9700 64mb, en daar draaien alle spellen op die ik naar zijn kop gooi. De op Far Cry na stuk voor stuk met de hoogste details @ 1024*786
Lijstje:
Call of Duty
Splinter Cell
Far Cry (meeste instellingen op high)
GTAIII + VC
Beyond Good & Evil
Prince of Persia Sands of Time
NFS Underground
HD2
Splinter Cell Pandora Tomorrow
XIII

De spellen die ik graag speel, en alles loopt als een trein. Ook het geluid is bij deze laptop erg goed (voor een laptop). DVD's zijn ook een genot om te kijken via dit dingetje :) Ik gebruik tot nu toe de standaard drivers. Superding, geen moment spijt gehad :) Ik zou dus gewoon voor de ATi gaan :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 00:24 . Reden: Overbodig antwoord :P ]

Verwijderd

Topicstarter
en wat heeft dit beestje gekost als ik dat zo vriendelijk mag vragen :)

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

kan je eventueel hier terugvinden:

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/496?Landfilter=Ne

Maar anders zijn er ook de volgende opties:
Asus M6000Ne, Acer Aspire 20xx of een Dell Inspiron 8600

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

Topicstarter
Tnx handige site :)
en gaat die nu ook beter presteren dan mjin desktop? (de acer 4001wlmi_ati)

Grtz kArA

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 00:26:
en wat heeft dit beestje gekost als ik dat zo vriendelijk mag vragen :)
Dit leuke dingetje kostte € 1525,- ex. btw. Maar daar krijg je imo een erg mooie laptop voor terug :)

Verwijderd

Kort gezegd ja, betere videokaart, meer geheugen, betere/gelijkwaardige cpu.
Pagina: 1