[ Kazaa Lite Resurrection 0.7.8 ] Goede Url <--antwoord erop

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• microfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-12-2021
http://www.filesharingplace.com/ kun je kazaa lite resurrection downloaden, lazerboy. (nog niet 0.7.8, komt nog) zal later nog reply toevoegen waar je 0.7.8 kan downloaden.

over mod:
Ik snap niet dat de moderator de topic gesloten had. Deze link is niet alleen interessant voor lazerboy maar ook voor andere mensen die kazaa lite niet meer kunnen vinden op google (veel sites profiteren ervan en maken dan spamsites waar je zogezegd kazaa lite kan downen)

nb: als je link wilt voor kazaa lite (de gewone oude): www.mp34u.nl , officiele downloadsite van kazaa lite. (bewijs: www.k-lite.nl en dan nieuwsbrief ontvangen)

Verwijderd

dicht? ;)
dit hoort meer in de meuktracker :d... en niet op dit forum :+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 22:42 ]

Verwijderd

Ik geloof dat alle non-official Fasttrack clients illegaal zijn. Daarom laat Tweakers.net t niet toe dat er links naar verschijnen hier.

Edit: Nu ik heb gekeken naar de andere thread, waarom wil je een nieuw topic openen? Hier valt nu toch niets meer aan toe te voegen. Ondertussen is het volgens mij nog steeds illegaal.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 22:44 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van GoT, lees hierover meer in Registratievoorwaarden en faq ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

microfreak schreef op 03 september 2004 @ 22:36:
over mod:
Ik snap niet dat de moderator de topic gesloten had. Deze link is niet alleen interessant voor lazerboy maar ook voor andere mensen die kazaa lite niet meer kunnen vinden op google (veel sites profiteren ervan en maken dan spamsites waar je zogezegd kazaa lite kan downen)
Als je discussies wilt hebben over het moderatie beleid mag je dit opnemen met mij of een topic starten in LA. Nu zomaar een nieuw topic starten omdat jij vindt dat het wel moet kunnen is natuurlijk niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.