Toon posts:

Krimptang lenen ?!

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een kapot utp-stekkertje oftewel een rj45 stekkertje aan een kabel dat 12 meter lang door pvc buis loopt; m.a.w.vervangen is bijna geen optie (zeer moeilijk plaatsen).

De katten van mijn moeder zijn verdachten, het stekkertje ziet er afgeknabbeld en gemangeld uit en mijn moedertjes adsl modem krijgt geen verbinding op die kabel. Wel op een ander kabel.

Ik woon in Amsterdam en heb de volgende zaken geprobeerd:
Primafoon, Dixons, Mycom, Computerland, PC Dokter en Radio Rotor. Alleen Radio Rotor verkoopt de krimptang voor 25 euri.

Dat is mij iets teveel en ik vroeg me af of iemand uit Amsterdam mijn eenmalig een krimptang zou willen lenen (met BORG!) om 1 stekkertje te monteren. Stadsdeel Oud-West Overtoom mocht iemand zou cool zijn om effe langs te willen jumpen. Anders kom ik em halen, waar dan ook.

Kratje (goedkoop >:) ) bier, flesje huiswijn moet kunnen als je dat wilt!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 10:06

Padvinder

doet z'n best

Volgens mij verkoopt de Hema die dingen zelfs... geen idee wat zij ervoor vragen overigens.

Maar lenen is natuurlijk ook een goede optie.

Verwijderd

Ik won in Amsterdam Zuid Oost ?
Om hem te brengen is voor mij best wel stuk reizen.

Als dat voor je te doen is dan moet je me even mailen op comhollander At Hotmail.com

Heb je al een nieuwe connector ?
Ik heb zo metale krimptang waar mee de de utp kabel mee kan aansnijden, knippen en de conector er op knijpen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 22:32 ]

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11
Bij Praxis heb je hele mooie voor €14.95. Toch al 10 euri's minder 8)

Volgens mij hebben ze ook nog plastieke van iets van 10.95

[ Voor 34% gewijzigd door Miglow op 03-09-2004 22:32 ]

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
De HEMA verkoopt ze voor 19,99€, ook te gebruiken voor RJ11!

Het is altijd handig om zo'n ding te hebben, aangezien die katten nog wel 's een kabeltje door zouden kunnen knauwen.

offtopic:
Één tip: geef je kat(ten) voortaan meer eten :+... misschien is dat de reden dat ze op je kabel knauwen... :+

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat dacht je van kopen, en gebruiken, en daarna binnen 8 dagen terug brengen?

Dit is in ieder geval niet de bedoeling om hier een 'advertentie' te plaatsen, als iedereen dat gaat doen dan word het hier natuurlijk een puinzooi.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

hoe lang is het kabel? Is een nieuwe kabel trekken geen optie?
Werkt in de grote stad & morgen van plan om effe langs de bieb te gaan.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

Topicstarter
De HEMA?!

Okee bedankt allemaal, Ken ik ga even kijken bij de HEMA want dan kan ik em inderdaad zonder morren terugbrengen na eenmalig gebruik! Anders kom ik misschien nog bij je langs rijden?

En inderdaad, dit moet geen advertentie-site worden, sorry daarvoor, dacht dat het wel eens vaker voorkwam.

Welke bieb ga je naartoe dan? Centrale op de Prinsengracht?

Ik lees het als ik wakker word wel, alvast bedankt wel. Ik denk dat er wel meer mensen ooit gezocht hebben naar zo'n ding en misschien kan dit topic daar dan nog uitkomst voor bieden. ;)

edit: LOL @ DanielB, die katten weten wel de 220 volt te vermijden heh })

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 04:20 ]

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Sorry hoor maar ik vind dit soort acties wel zo lame :(

Ok ik snap dat het eenmalig gebruik is en dat 15 or 20 euro dan misschien wel veel is maar dit vind ik echt wel weer misbruik maken van de rechten van een consument.

:r

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:59
Koop even zo'n tang joh, ding komt altijd wel van pas. Kopen met de intentie hem te gebruiken en weer terug te brengen, dan verdien je eigenlijk stiekem een rotschop. Als je misbruik maakt van zulke regels dan schaffen ze ze dadelijk af (er zijn zat winkels die alleen maar tegoedbonnen meer geven). Dan zit je (en vooral wij :() met t gezeik als iets je echt tegenvalt na de koop.

Waarschijnlijk houdt dit je toch niet tegen, maar ik heb wel even kunnen ventileren :/

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28

Super_ik

haklust!

koop gewoon zo'n eenmalige elro isdn tang bij de bouwmarkt. kost iets van 10 euro en gaat jaren meej. als je af en toe een stekkertje aanknipt dan he ;)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Mocht het nog niet gelukt zijn; ik kan evt een tang van m'n werk meenemen, woon tegenover het revalidatie centrum dus je mag hem zelf ophalen :) Wordt wel pas maandag/dinsdag dus.

Verwijderd

Necrobic schreef op 04 september 2004 @ 04:39:
Sorry hoor maar ik vind dit soort acties wel zo lame :(

Ok ik snap dat het eenmalig gebruik is en dat 15 or 20 euro dan misschien wel veel is maar dit vind ik echt wel weer misbruik maken van de rechten van een consument.

:r
Zeker, want door die mensen wordt het steeds moelijker om iets terug te kunne brengen omdat andere er misbruik van hebbe gemaakt.

Verwijderd

je kan ook gewoon zo'n stekkertje bij de primafoon kopen. RJ45, 8 aderig, gaat dicht met een klik. zijn wel een paar cent duurder, maar geen tang nodig dus :P

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Mediamarkt (in Rotterdam) verkoopt ze ook! Volgens mij nog geen 10 euri.
Verwacht geen kwaliteit maar ja voor één of twee keer hoeft dat ook niet.

Mediamarkt in Amsterdam zal ze dan ook wel verkopen.

Let's get lost! I know the way

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Dit soort vragen is niet de bedoeling van het forum, daarvoor gebruik je maar marktplaats ofzo...
P5ycho schreef op 04 september 2004 @ 10:17:
Koop even zo'n tang joh, ding komt altijd wel van pas. Kopen met de intentie hem te gebruiken en weer terug te brengen, dan verdien je eigenlijk stiekem een rotschop. Als je misbruik maakt van zulke regels dan schaffen ze ze dadelijk af (er zijn zat winkels die alleen maar tegoedbonnen meer geven). Dan zit je (en vooral wij :() met t gezeik als iets je echt tegenvalt na de koop.
Geheel mee eens, de mensen die dit voorstellen moeten zich maar gaan schamen :o
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.