Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Omdat mijn ouderwetse disc-man het begeven heeft ben ik op zoek naar iets nieuws, een MP3 speler. Jawel.

Ik heb zelf de njoy-830 gevonden. Vanwege de goedkope prijs en het mooie design ziet dit ding er heel goed uit. Hier de specificaties:

Prijs: € 97,95 inclusief btw en FM4 stereo headphone t.w.v. € 9,50

Geheugen: 256MB (ca.80-90 nummers/liedjes MP3 of ca.100-110 nummers/liedjes WMA)

Specificaties:
1. Superieure MP3/WMA afspeelkwaliteit
2. Voice recording (16 uur)
3. LCD display met blauw backlight
4. ID3 naam artiest in display
5. Titel van nummer in display zichtbaar
6. 6 Equalizer modes
7. 1 AAA (evt. oplaadbare) batterij
8. Direct in iedere pc met win98se of hoger in te pluggen zonder installatie
9. Uittrekbare USB plug
10. Superhipmodel, makkelijk te bedienen
11. 1 jaar garantie
12. Data opslag (bv. Word documenten, foto's, Mpeg's)
13. Lekker licht, goed hanteerbaar
14. Duidelijk leesbare display
Grootte: 27*95*31mm
Gewicht:38g
Voeding via 1 AAA batterij minimaal 8 uur afspelen
Voice recording tijd 16 uur
Meegeleverde accessoires: Stereo Koptelefoon met nekstrap software disk; Gebruiksaanwijzing

Foto: http://www.njoy-it.com/images/products/groot/njoy-830_gr.jpg

Ik heb op het internet naar reviews gezocht, maar helaas niet gevonden. Ziet iemand voor- en/of nadelen van deze Speler? Is het een goede prijs / kwaliteitsverhouding?

Heeft iemand wellicht een andere mooie MP3 speler gezien die in deze prijsklasse ligt? (256 mb is een must).

Ik hoop op een paar leuke reacties.

Alvast bedankt!

Ruben

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tja ik heb voor mijzelf een Sony MP3-Discman gekocht voor...ongeveer 150 Euro. Dus dan heb je... eindeloos hoeveelheid geheugen en redelijk batterij gebruik.

Maar als een geheugen limiet geen probleem is... en ja gaat niet vaak 3-4 weken op reis ..dan is een 256Mb mp3 speler..een goede oplossing!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik ook deze gevonden: http://www.njoy-it.com/info/info_033.htm

Hetzelfde merk, iets duurder, maar met FM tuner. Ook wel leuk lijkt me. Zijn die FM tuners van goede kwaliteit? Lees: Is er gewoon zonder problemen naar de radio te luisteren?

Er staat bij 'USB version'. Zit er dus een USB stick aan vast?