Ik had het al gemeld pas als een bug maar het bleek een feature te zijn, maar bij deze wil ik graag precies weten waarom deze vervelende verandering is doorgevoerd. Ik maak zelf veel gebruik om ene nieuw topic te starten als ik een ander topic aan het lezen ben, misschien andere Tweakers en GoT-ters ook.
Is het misschien een idee om dit in als een "Pref" in de nieuwe React 1.9.4 (ofzo
)...
Die oplossing is dus bedoeld om "New reply" en "new topic" niet door elkaar te halen, maar hoevaak gebeurt het nou dat iemand i.p.v. "new reply" nou per ongeluk "new topic" indrukt? Vrij weinig, en helemaal al velen (lijkt me
) de quick-reply gebruiken...
Wat vinden andere tweakers hier van? Zo was er ook een tijdje terug een discussie over de title-tag die verhuisd was met de "Laatste post door...", dit is weer teruggedraaid zie ik
...
Nb: Die [disc]-tag staat voor discussie
Is het misschien een idee om dit in als een "Pref" in de nieuwe React 1.9.4 (ofzo
Die oplossing is dus bedoeld om "New reply" en "new topic" niet door elkaar te halen, maar hoevaak gebeurt het nou dat iemand i.p.v. "new reply" nou per ongeluk "new topic" indrukt? Vrij weinig, en helemaal al velen (lijkt me
Wat vinden andere tweakers hier van? Zo was er ook een tijdje terug een discussie over de title-tag die verhuisd was met de "Laatste post door...", dit is weer teruggedraaid zie ik
Nb: Die [disc]-tag staat voor discussie
[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 03-09-2004 21:24 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes