Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[disc] Uitschakelen van "New Topic" bij topic zien.

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik had het al gemeld pas als een bug maar het bleek een feature te zijn, maar bij deze wil ik graag precies weten waarom deze vervelende verandering is doorgevoerd. Ik maak zelf veel gebruik om ene nieuw topic te starten als ik een ander topic aan het lezen ben, misschien andere Tweakers en GoT-ters ook.
Is het misschien een idee om dit in als een "Pref" in de nieuwe React 1.9.4 (ofzo :P)...

Die oplossing is dus bedoeld om "New reply" en "new topic" niet door elkaar te halen, maar hoevaak gebeurt het nou dat iemand i.p.v. "new reply" nou per ongeluk "new topic" indrukt? Vrij weinig, en helemaal al velen (lijkt me :P) de quick-reply gebruiken...

Wat vinden andere tweakers hier van? Zo was er ook een tijdje terug een discussie over de title-tag die verhuisd was met de "Laatste post door...", dit is weer teruggedraaid zie ik ;)...

Nb: Die [disc]-tag staat voor discussie :p

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 03-09-2004 21:24 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

AW_Bos schreef op 03 september 2004 @ 21:21:
Die oplossing is dus bedoeld om "New reply" en "new topic" niet door elkaar te halen, maar hoevaak gebeurt het nou dat iemand i.p.v. "new reply" nou per ongeluk "new topic" indrukt?
In 1 woord: VAAK.

Verwijderd

Nou, ik vind dat er toch al aardig wat verschil zit tussen die twee knoppen...
"New Topic" en "Post Reply" (niet "New Reply" ofzo), en tevens is "New Topic" rood, en "Post Reply" geel...maar als het echt zovaak fout gaat...dan moet het maar zo.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 21:26:
"New Topic" en "Post Reply" (niet "New Reply" ofzo), en tevens is "New Topic" rood, en "Post Reply" geel...maar als het echt zovaak fout gaat...dan moet het maar zo.
ik denk dat het "probleem" niet echt bij het verschil tussen die knoppen ligt, maar meer aan het feit dat sommige mensen het verschil niet zien tussen een reply en een topic of dat ze niet verder lezen dan het woordje "new".

Dan nog even over de vraag of die knop terug enabled moet worden. Ik vind van niet. Als je een topic wilt openen dan neem je daar normaal gesproken even de tijd voor (vooronderzoek etc) dus dan is 1 extra klik niet echt teveel in mijn ogen.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Bovendien, hoe vaak komt het nou voor dat je vanuit het ene topic een ander wil openen, muv topics waar je een nieuw deel voor opent?

DM!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:22

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 21:26:
JIJ ziet misschien het verschil wel goed, maar het komt vaak genoeg voor dat het fout gaat :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik vind het verdwijnen van de knopjes wel prettig. Onder andere om de al bovengenoemde redenen.

Misschien om het allemaal wat meer gelikt te maken een idee om de niet van toepassing zijnde knop niet uit te faden maar gewoon helemaal te laten verdwijnen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

sanfranjake schreef op 05 september 2004 @ 09:20:
Misschien om het allemaal wat meer gelikt te maken een idee om de niet van toepassing zijnde knop niet uit te faden maar gewoon helemaal te laten verdwijnen?
Dan staat er een blauw vlak, lijkt me een stuk lelijker dan dit, denk ik zo :)

DM!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sorry, maar hier kan ik me echt niet druk om maken. Het is maar waar je het over wilt hebben. Als er vaak onbedoeld een new topic werd aangemaakt is dat nu mooi opgelost. Als jij nu 3 keer per dag extra moet klikken is het niet anders.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
JHS schreef op 05 september 2004 @ 09:56:
[...]
Dan staat er een blauw vlak, lijkt me een stuk lelijker dan dit, denk ik zo :)
Mwah nu is het een knop die je toch niet kan gebruiken ...... Lijkt het me toch mooier als die er niet staat...

Mijn spoorwegfotografie

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:21

crisp

Devver

Pixelated

nee, ik ga geen grote wijzigingen meer aanbrengen in de huidige layout; de nieuwe layout is in de maak en heeft 100% voorrang

Intentionally left blank

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
crisp schreef op 05 september 2004 @ 11:22:
nee, ik ga geen grote wijzigingen meer aanbrengen in de huidige layout; de nieuwe layout is in de maak en heeft 100% voorrang
Duidelijk _O_

Al enig idee wanneer we deze definitief mogen verwelkomen?

Mijn spoorwegfotografie

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

When it's done, we gaan crisp niet opjagen, dat zorgt alleen maar voor dat crisp het niet zo goed kan testen als hij zou willen ;)
Verder, om even antwoord te geven op de suggestie van AW_Bos: We gaan niet voor elke scheet een pref maken.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.