Powerpoint breekt regels vaag af

Pagina: 1
Acties:
  • 493 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:16
Ik zit met een probleem, het zal wel heel simpel zijn maar ik zie het over het hoofd :'(

Zoals je ziet breekt de zin niet af op woorden maar loopt de zin gewoon door, het laatste woord van de zin wordt gewoon gesplitst en op de volgende regel wordt ingesprongen verder gegaan.

Hoe is dit op te lossen?

// image deleted (10 september)

Align staat op left en opsomming e.d. allemaal uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Spixo op 10-09-2004 19:31 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

updates al gehaald?

• Spixo
Ik heb SP1 voor Office 2003 ja. :)

• Spixo
* Spixo schopt dit topic

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het lijkt er op dat er helemaal niet wordt gekeken naar woordenlijsten. Heb je dit alleen in PPT of ook de rest van Office? Als enkel PPT; check even of de juiste taal is geinstalleerd, geselecteerd en of er geen rare dingen in de custom.dic staan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spixo
F_J_K schreef op 05 september 2004 @ 13:45:
Het lijkt er op dat er helemaal niet wordt gekeken naar woordenlijsten. Heb je dit alleen in PPT of ook de rest van Office? Als enkel PPT; check even of de juiste taal is geinstalleerd, geselecteerd en of er geen rare dingen in de custom.dic staan.
Ik heb het een en ander even getest, het vreemde is ik heb dit probleem alleen in één bestand (raid.ppt). Andere powerpoint bestanden lijken goed te werken.

Het bestand custom.dic bevind zich niet op mijn pc en de taal staat op Nederlands (die is ook geinstalleerd).

Het vervelende is ik heb dat bestand nodig, heb het layout namelijk nergens anders meer :'(

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

shift enter als je aan het typen bent zal ook wel werken?

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Pagina: 1