[Koptelefoon] Korte brom en muis tijdelijk vast

Pagina: 1
Acties:

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Ik hoor in de regelmaat een korte brom door mijn koptelefoon en zo nu en dan staat bij die brom mijn muis ook vast, soms herhaaldelijk achter elkaar. Op den duur wordt dat natuuuuuuurlijk uiterst irritant, vooral als je druk bezig bent. Het rare is dat ik het hiervoor nooit heb gehad. Ik heb zelf geen vermoeden wat er aan de hand kan zijn, aangezien er ook een ander probleem zich voordoet. Zo nu en dan zegt Windows XP dat hij/zij geen apparatuur voor geluid kan vinden, terwijl 'r DUIDELIJK twee geluidsvoortbrengende apparaten (Onboard + Audigy) geïnstalleerd zijn, die niet met elkaar conflicteren. Uiteraard doet alles 't weer na een reboot.

De koptelefoon in kwestie is een Sennheiser HD-210, maar dit zou niet uit moeten maken, aangezien een koptelefoon zelf geen muis tijdelijk zou moeten kunnen laten hangen. :)

Voor 't geval nodig, hier verkorte specs van mijn systeem.
Asus A7N8X Deluxe (NForce2-chipset)
AMD Athlon XP 2500+ (niet overclocked, altijd rond de 43graden celcius)
Coolermaster Artic Cooler
512mb DDR PC2100 (1x)
Creative Audigy (met Live! Drive, niet Audigy-bay)
Sapphire Radeon 9600se (128mb)
Windows XP Professional met SP1

[ Voor 12% gewijzigd door DanielB op 03-09-2004 20:49 ]

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Ik was de brom in mijn speakers / hoofdtelefoon kwijt door mijn PC te aarden...

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
klinkt raar, maar kijk eens of je buurman ofzo zendamateur is of dat er 27 mc antennes bij je in de buurt staan (op een afstand tot 30 meter)

ik hoor nmelijk ook een brom en me draadloze muis komt dan ook vast te zitten

maar dat komt bij mij door me buurman die zendamateur is

(disclaimer: zendamateur is geen zendpiraat)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• DanielB
Toevallig vanmiddag bij een kennis een K40-antenne (volgens mijn pa en die kennis de elite nu/toendertijd onder de antennes) te leen gekregen die op een 27 mc-bakkie zit :o

Maar die zou het signaal van 't dockingstation van de muis naar de PC toch niet of iets anders in mijn PC moeten verstoren? (ik heb geen WiFi of iets in mijn PC)

[ Voor 52% gewijzigd door DanielB op 03-09-2004 21:07 ]

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
Ik heb precies die symptomen gehad toen mijn 2e HD aan het sterven was... Kijk eens op de een of andere manier of't misschien alleen voorkomt bij HD activiteit?

Ticking away, the moments that make up a dull day

• DanielB
Ik heb maar één hardeschijf.

Ik dacht eerst dat 't gebeurde als ik Windows Media Player en Foobar2000 tegelijkertijd aan had staan... Toen kreeg ik 't ook in andere combinaties, zowel idle als stressed.
Pagina: 1