bb naam

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 14:35
Hallo,

ikzelf ben administrator van een handjevol websites, bijn allemaal met een phpbb forum, yaBB heb ik voeger gebruikt en vbulletin is betalen en dat zit er bij mij niet in :-s, daar ik voornamelijk phpbb beu gezien was besloot ik om voor mezelf een eigen forum te ontwikkelen, vele vrienden/kennisen vroegen me om dit te herdoen en het uit te brengen als een open source bb, zodat iedereen het kan downloaden en op zn site ztten, na menig uren overwegen heb ik besloten het te doen, en ik dacht een goede naam te hebben met DevBB => development bb, maar die bestaat blijkbaar al :-s
Dus ben k nu opzoek naar een nieuwe naam, suggesties welkom...
Ik had in gedachten
sourceBB
ospBB => open source powerBB
???

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Datafeests Power Board. *D

Komop, hoe kunnen wij nu een naam voor jouw verzinnen. :P Als ik een goede naam had, zal ik die wel voor een van m'n eigen dingen bewaren. :P

🌞🍃

• fromalk
Tja ik gokte erop dat er mischien iemand was die wel een ingeving keeg ;-) en hoop nog steeds verder

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn trouwens al flink veel alternatieven beschikbaar voor de genoemde boards; zoals bijvoorbeeld punBB. Is het niet het gemakkelijkst om je naam erin te verwerken aangezien alle andere pakkende namen reeds bezet zullen zijn?

offtopic:
De meeste BulletinBoards zijn open-source; dus om daar nou een naam van te brouwen is niet verschrikkelijk nuttig ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

froBB :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:59

Reptile209

- gers -

Lastig hoor... wat dacht je van BeeBee? Meteen een leuk logo:
Afbeeldingslocatie: http://www.aperfectworld.org/clipart/animals/bee.gif
Alleen is www.beebee.nl al vergeven (bovenste bij [google=BeeBee])

Of noem het fromTalk :)

Zo scherp als een voetbal!

• fromalk
hehe, mn eigen naam erin verwerken zou een optie kunnen zijn, over het open source bb geef ik je volledig gelijk, dat speelde me ook parten :-(
Ik dacht om ipv bb eens bulletin te gebruiken, maar dan zal mn wss zegge dat ik pob vbulletin te cloonen wat helemaal niet het geval is :-s
Over mn eige nick erin te verwerekn: Zie k niet zo echt zitten, daar het board wel door mij word gemaakt, maar k vind mn nick niet passende in de context :-(

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Laat me dit even goed samenvatten:
Je bent wel creatief genoeg om een heel forum inelkaar te draaien, maar je kan geen naam verzinnen ?
Kom op zeg, pak een woordenboek, sla het ergens in het midden open, en pak een willekeurig woord, plak er 'bb' achter, en klaar ben je ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.