Toon posts:

[WinXP] Setup wil CD in A:\ drive?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Windows XP SP1 wil installeren en ik gebruik mijn bootable CD daarvoor, gaat alles eerst gewoon goed ("Press F6 if you want to install RAID..." enz.), maar dan zegt ie ineens: "Insert Windows XP SP1 CD into drive A:".

Hoe kan dit nu weer? Ik kan alleen F3 kiezen (exit).

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Krijg je ditzelfde ook als je vanuit een bestaande windowsinstallatie gaat installeren en de setup naar je HD gekopieerd word?

Verder een titeledit, want je CD boot best:

[WinXP] Boot-CD werkt niet? ==> [WinXP] Setup wil CD in A:\ drive?

Probeer verder iets meer initiatief en moeite te tonen, want GoT is geen helpdesk :)

[ Voor 16% gewijzigd door G33rt op 03-09-2004 19:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 03 september 2004 @ 19:59:
Verder een titeledit, want je CD boot best:

[WinXP] Boot-CD werkt niet? ==> [WinXP] Setup wil CD in A:\ drive?
Die CD boot wel ja, maar hij werkt niet zoals het zou moeten.
Probeer verder iets meer initiatief en moeite te tonen, want GoT is geen helpdesk :)
Veel meer kan ik er niet bijzetten.

Voor de search:

Het bleek dat er te weinig bestanden op de boot-CD stonden, alleen autorun.inf, setup.exe en de I386 directory. Ik heb nu alle bestanden er bij gezet en nu werkt het wel. Misschien lag het wel aan het programma waar ik het mee gebrand had, maar daar mag ik volgens mij niet veel over zeggen hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 01:01 ]

Verwijderd

cdromsp.tst is ook benodigd nadat je geslipstreamed hebt.
Kwestie van je cd niet maken met een programma, maar via de handmatige manier. Ook veel leerzamer :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

cdromsp(x).tst is windows 2000.

TS bedoelt dat ie win51i(x).sp1 vergeten is

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device