[Doom3] Instellingen kwijt naar herstart

Pagina: 1
Acties:

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-01-2024
Iedere keer als ik Doom3 opstart zijn de system instellingen kwijt. Oftewel: de 4xFSAA, de vertycal sync staat weer uit en hij staat op een resolutie van 640*480. Zoiezo is het al irritant om deze iedere keer weer terug te zetten maar als ik het dan terug zet en ik druk op "apply" dan geeft ie aan dat het pas werkt de eerstvolgende herstart van Doom3. Als ik dat dan doe staan vervolgens wéér de settings op 640*480 en geen AA enzovoorts...

Op deze manier kan ik dus Doom3 niet op fatsoenlijke instellingen spelen. Heel soms doet ie het wel als ik meteen na het veranderen van de instellingen een game load (zonder herstart van doom3 dus) dan is het gewoon perfect, maar das maar een paar keer gelukt.

Ik snap er niks meer van. Vriend van me heeft exact hetzelfde probleem, het enigste verschil is dat hij speelt vanaf de cd's en ik via een no-cd crack, beiden met een legale versie. Ook zonder de no-cd crack heb ik last van het probleem. De search met keywords "doom3, system instellingen" leverde niets op.

Wat nu?

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 04-09-2004 16:18 ]