Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

MPx200 & Orange

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben al dagen bezig om op mijn MPx200 internet te krijgen!! ik krijg dit niet aan de praat

Internet
Wap
MMS

Hellomoto helpt niet, spv settings ook niet!! Echter zijn er mensen die het werkend gekregen hebben!!

graag geen reacties van: ga dan zoeken etc etc daar heb ik niks aan

:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die het weet? pff...

Verwijderd

"pff..." anders kick je niet binnen 24 uur en zoek je even .. loopt hier een heel topic over de mpx200.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:02 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:04:
graag geen reacties van: ga dan zoeken etc etc daar heb ik niks aan

Ik denk in jouw geval dat je er wel heel veel aan zal hebben :/

Motorola MPx200 Smartphone

[ Voor 12% gewijzigd door Ruzor op 03-09-2004 19:13 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
in ieder geval bedankt voor de reacties

ten eerste is het geen mpx220 maar een mpx200

ten tweede heb ik alle topics al doorzocht naar de juist orange settings zonder succes :(

Sommige mensen hebben het werkend gekregen, misschien dat diegene de settings in een topic kunnen zetten ?

Verwijderd

waarom denk je dat er een speciaal mpx200 topic is? juist voor deze vragen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 20:05 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Ik werk dan wel zelf in de Primafoon(KPN) en kwam laatst ook zo'n man aan met zijn V500. Het zijn gewoon de GPRS instellingen aanzetten en logt tergelijkertijd in(hoop ik). Dus estijds dat je de GPRS instellen goed zet(dus van je eigen provider logt tie in, althans die v500 met KPN abbo ;) :p ).

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Bij Mijn Orange staan de instellingen voor de SPV en die werken toch echt, het is immers precies hetzelfde besturingssysteem. Er staat stap voor stap wat je moet doen. Voor MMS staan ze er niet op maar je kan bij de afdeling Technical van de klantenservice vragen of ze je een CAB bestandje willen mailen met de settings voor de SPV... Ze hebben die volgens mij ook voor de GPRS settings.

Verwijderd

Topicstarter
:( ik snap dus echt niet waarom het niet werkt bij mij, in HET mpx200 forum waar nuniemand meer reageert hebben ooit meer mensen last gehad van dit probleem en het kunnen oplossen...

ik heb echt al het mogelijke geprobeert ... ik probeer wel wat settings... en anders verkoop ik hem maar dan heb ik echt niks aan deze mobiel

iemand intresse?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

ok, het is belangrijk dat jij snel Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) gaat lezen. Allereerst vind ik de toon die jij uitslaat vérre van vriendelijk; gedraag je ajb fatsoenlijk tegenover de mede-forumgebruikers!

Er wordt van je verwacht dat je zelf initiatief toont, een 'het werkt niet' alleen hebben we niet genoeg aan. Laat merken wat je hebt geprobeerd.

Het is niet de bedoeling dat je binnen 24 uur gaat vragen 'waar de reacties blijven', je bent niet de enige hier die om hulp verlegen zit dus wacht gewoon rustig af.

Tot slot is het niet de bedoeling om dingen ter verkoop aan te bieden via dit forum. Gebruik daarvoor vraag & aanbod van de t.net frontpage.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.