Ik ben op het idee gekomen om zelf waterkoelblokken voor m'n videokaart en northbridge te maken, omdat een beetje fatsoenlijke koeler uit de winkel al gauw 50 euro kost.
Ik zit echter met een klein probleem: ik kan kiezen tussen: geen koper kopen, of 4 meter koper kopen.
In het laatste geval kost het dus rond de 100 euro, ik zat daarom te denken om nog wat meer koelertjes te maken en deze te verkopen (rond de 25 euro ofzo).
Het ontwerp is vrij simpel: het is een blok van 42x42 mm, 10mm kanalen (en aansluitingen in de vorm van een spiraal (koud water in het midden.
ongeveer zo:
+---------------------+
|..............................|
|..+--------------+.....|
|..|....................|.....|
|..|..........IN-----+....|
|..|..........................|
|..+-------------OUT..|
|.............................|
+---------------------+
sorry voor de brakke tekening, jpg oid. komt vandaag of morgen nog wel ff.
mijn vraag is: zijn er mensen die eventueel belangstelling hebben hiervoor, dat geeft voor mij het voordeel dat ik mezelf niet kapotbetaal en ook niet met 4 meter koper opgescheept zit (want wat moet je er mee?) en voor jullie is het voordeel dat je een goede koeler voor zeer weinig geld hebt (20-25 euro).
Als iemand nog andere ideeen heeft voor 4 meter koper (ander ontwerp koeler ofzo) dan hoor ik het ook graag.
Ik zit echter met een klein probleem: ik kan kiezen tussen: geen koper kopen, of 4 meter koper kopen.
In het laatste geval kost het dus rond de 100 euro, ik zat daarom te denken om nog wat meer koelertjes te maken en deze te verkopen (rond de 25 euro ofzo).
Het ontwerp is vrij simpel: het is een blok van 42x42 mm, 10mm kanalen (en aansluitingen in de vorm van een spiraal (koud water in het midden.
ongeveer zo:
+---------------------+
|..............................|
|..+--------------+.....|
|..|....................|.....|
|..|..........IN-----+....|
|..|..........................|
|..+-------------OUT..|
|.............................|
+---------------------+
sorry voor de brakke tekening, jpg oid. komt vandaag of morgen nog wel ff.
mijn vraag is: zijn er mensen die eventueel belangstelling hebben hiervoor, dat geeft voor mij het voordeel dat ik mezelf niet kapotbetaal en ook niet met 4 meter koper opgescheept zit (want wat moet je er mee?) en voor jullie is het voordeel dat je een goede koeler voor zeer weinig geld hebt (20-25 euro).
Als iemand nog andere ideeen heeft voor 4 meter koper (ander ontwerp koeler ofzo) dan hoor ik het ook graag.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 18:03 ]