Nee dit is niet een standaard vraag hoe je een computer aansluit op je radio, ofwel versterker. Wat ik vroeger een keer thuis heb gehad uit korea was een MP3 speler met de mogelijkheid uit te zenden over een radio frequentie binnen een bepaalde ratio, bedoeld voor auto radio's. Nu lijkt het mij leuk om zoiets thuis te realiseren, een soort huis radio zender.
Ik wist niet precies waar ik naar moest zoeken in Google en GoT, dus ik heb geen resultaten waar ik iets aan heb. Misschien dat er iemand is die hier ervaring mee heeft?
Tevens ben ik niet helemaal zeker of dit topic hier de juiste plaats heeft, mocht niet zo zijn neem ik aan dat deze verhuist wordt naar het juiste kamertje.
Bij voorbaat dank.
Ik wist niet precies waar ik naar moest zoeken in Google en GoT, dus ik heb geen resultaten waar ik iets aan heb. Misschien dat er iemand is die hier ervaring mee heeft?
Tevens ben ik niet helemaal zeker of dit topic hier de juiste plaats heeft, mocht niet zo zijn neem ik aan dat deze verhuist wordt naar het juiste kamertje.
Bij voorbaat dank.