Mijn outlook is op dit moment geconfigureerd op een exchange server. Nu wil ik met diezelfde outlook ook mijn andere mailboxen binnenhalen. Die mogen niet op de exchange komen dus had ik ze graag elk in een aparte pst gezien. 4 pst's zijn dat dan in mijn geval + exchange.
Het is ook de bedoeling dat er in outlook een duidelijk onderscheid is tussen de verschillende mailboxen. Elk in een aparte personal folder die ik dan een bijpassende naam kan geven.
Ik weet dat het mogelijk is om verschillende profielen te hebben en elke keer als outlook opstart komt hij vragen welk profiel je wil gebruiken. Dat is niet wat ik zoek. Ik moet ze gelijktijdig kunnen bekijken.
Op het internet en van de search wordt ik niets wijzer.
Is dit mogelijk en hoe?
zijn er alternatieven?
P.S.: het gaat over Outlook 2003
Het is ook de bedoeling dat er in outlook een duidelijk onderscheid is tussen de verschillende mailboxen. Elk in een aparte personal folder die ik dan een bijpassende naam kan geven.
Ik weet dat het mogelijk is om verschillende profielen te hebben en elke keer als outlook opstart komt hij vragen welk profiel je wil gebruiken. Dat is niet wat ik zoek. Ik moet ze gelijktijdig kunnen bekijken.
Op het internet en van de search wordt ik niets wijzer.
Is dit mogelijk en hoe?
zijn er alternatieven?
P.S.: het gaat over Outlook 2003