Toon posts:

zywall 1 msn meld automatich af en aan.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met een groot probleem.
Sinds ik een laptop van mijn werk heb wil ik mijn verbinding delen door middel van een router, wat een probleem zul je denken.
Sinds ik die router en tussen heb gezet meld mij msn automatich aan en af dat is wel heel erg vervelend, omdat mensen denken dat je ze expres negeerd.

Ik heb de juiste poorten geforward en ik heb ook een firmware update gedaan.
de firewall staat uit en en ik heb op beide pc's windows xp pro staan.

Ik ben niet iemand die met elk klein dingetje naar een forum loop maar ik begin er nu knap geiriteerd van te worden na 5 dagen etteren ermee.

Degene die mij kan helpen kan dat ook op een fikse beloning rekenen O-)
Vg Lars

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 16:48:
Beste mensen,

Ik zit met een groot probleem.
Sinds ik een laptop van mijn werk heb wil ik mijn verbinding delen door middel van een router, wat een probleem zul je denken.
Sinds ik die router en tussen heb gezet meld mij msn automatich aan en af dat is wel heel erg vervelend, omdat mensen denken dat je ze expres negeerd.

Ik heb de juiste poorten geforward en ik heb ook een firmware update gedaan.
de firewall staat uit en en ik heb op beide pc's windows xp pro staan.

Ik ben niet iemand die met elk klein dingetje naar een forum loop maar ik begin er nu knap geiriteerd van te worden na 5 dagen etteren ermee.

Degene die mij kan helpen kan dat ook op een fikse beloning rekenen O-)
Vg Lars
Probeer is aanmelden met een ander account en dan het zelfde e-mailadres maar met verkeerde w8woord en dat automatosch aanmelden uitvinken.

Wat je ook kan proberen is bij je gebruiker accout schermpje een ander passport er in te zetten ( misschien kan je hem er ook uithalen )

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Probeer een Windows Messenger te uninstallen en gewoon MSNMessenger installeren

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• Forbidden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-03 14:33
Windows Messenger heeft een background service die wel eens automatisch wil starten, dit kan gebeuren als je applicaties start als Outlook.

Start Windows Messenger
Extra >> Opties
Voorkeuren
En zet Dit programma op de achtergrond.. uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid

Ik gebruik Msn messenger 6.2 geen windows messenger (die heb ik eraf gegooid)
Dat met dat paspoort begrijp ik niet zo ?
Wat ik ook nog even erbij wil zeggen is dat alleen als ik mijzelf aan heb gemeld dat msn zich daarna vanzelf aan en afmeld om de paar minuten, dus niet zomaar spontaan uit het niets maar als ik dus al online sta.
Verder heb ik ook geprobeerd een andere poort in mijn router te pakken maar dat helpt ook niet.
Ik heb zelf het idee dat het aan de router ligt als ik die er niet tussen heb dan is het allemaal oke.

Vg Lars