Toon posts:

dell latitude CPi D266XT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een dell laptopje in bezit, dell latitude CPi D266XT
dit type.
Maar er staat geen besturingssysteem op, hij boot niet direct van cd, maar er staat geen manier om in de bios te komen, heeft iemand een idee hoe ik in de bios kom??? of moet booten vanaf cd??

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je het al met F1, F2 geprobeerd of met del(l), F10 of F11 wil ook nog wel eens werken.

Kijk anders eens op http://www.bobjohnson.com/dell-latitude-manual-index.htm voor de desbetreffende manual.. vast wel iets te vinden of zoek eens met google..

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele handleiding doorgelezen, alle toetsencombinaties geprobeert maar t lukt nog steeds niet heeft iemand nog andere ideeen????Er is een c en een d partitie, de c partitie is helemaal leeg op de d partitie staat win95 setup bestanden maar op een één of andere manier kan ik niet in die directory komen, hij zegt missing files.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56

De Nelis

en anders maar niet...

Probeer anders ergens een bootdiskette vandaan te toveren..

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 16:48:
Ik heb sinds kort een dell laptopje in bezit, dell latitude CPi D266XT
dit type.
Maar er staat geen besturingssysteem op, hij boot niet direct van cd, maar er staat geen manier om in de bios te komen, heeft iemand een idee hoe ik in de bios kom??? of moet booten vanaf cd??
Je moet zowiezo via f2 de bios in .
Heb je het al geprobeerd met een extern keyboard ?
Kan natuurlijk zijn dat je keyboard brak is .

Wat je ook kan proberen is flashen naar de laatste versie van de bios ,
daar zit ( althans bij de nieuwere modellen ) de mogelijkheid in van een
temporary boot list via de f12 toets

Het feit dat je al geen melding krijg om met f2 de bios in te gaan betekent al dat er een oude bios op staat .

Je kan wel via fn + f1 de bios onder dos / windows 9x

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 12:28 . Reden: Wat toegevoegd ]