Welke muismat voor mijn Razer Viper

Pagina: 1
Acties:

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:50

De Nelis

en anders maar niet...

Topicstarter
Heb even een beetje rond zitten neuzen op het net en hier met de search maar heb niet echt wat vergelijkingstests kunnen vinden qua muismat en de Razer Viper muis.

Ok de eXactmat van Razer zelf schijnt een goede optie te zijn maar welke andere(n) worden aangeraden?

Ik heb het zelf met een Steelpad 3s en een IceMat geprobeerd maar daarmee slaat hij regelmatig over.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:15
Func of Everglide Richochet ProSurface 2.52 werken er erg goed mee (heb ook razer viper)

Verwijderd

Kheb zelf ook een razer viper maar ik gebruik hem niet meer omdat er gewoon GEEN muismat is waarop hij niet skipt.

• TimmyUt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 21:03
Heb zelf een Func Surface 1030, die heeft 2 kanten een iets ruwere en een gladde....

Wellicht als je in de buurt van Alphen a/d rijn woont kan je even langs gaan om er een paar te testen....

http://www.hardwarelab.nl/mousepads.html

suc6

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:15
Razer Viper is echt fijne muis, als je met hoge sens speelt. Lagere sensitivity is hij gewoon niet voor gemaakt en is optische sensor te oud voor, en gaat hij dus skippen :)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:32

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Razer Exactmat ;)

En idd, met hoge sens spelen of andere muis kopen als je last hebt van skippen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:50

De Nelis

en anders maar niet...

Topicstarter
Hmm heb het eens bekeken en idd met hogere sens skipt ie minder vaak maar k ga es een everglide proberen wie weet.. tnx :D

time is infinite, but each week is ten hours short..

Pagina: 1